خبرگزاری کار ایران

بررسی دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی:

فرانسه - آرژانتین؛ فینالی زودرس به لطف VAR

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۵۱

حساسترین دیدار مرحله یک هشتم جام جهانی میان فرانسه و آرژانتین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته با انجام آخرین دیدارها از هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه، پرونده این رقابت‌ها در این مرحله بسته شد و 16 تیم به مرحله حذفی راه پیدا کرده تا 2 به 2 برابر هم قرار بگیرند.

در این میان تقابل تیم اول گروه C تیم دوم گروه D یعنی فرانسه و آرژانتین حساس‌ترین و جذاب‌ترین رقابت این مرحله را رقم زده است و دو تیم پرستاره و پرطرفدار که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب می‌شوند باید برابر هم صف آرایی کرده و یکی از آنها از دور کنار برود.

فرانسه با وجود سرگروهی در گروه C و کسب 7 امتیاز از 3 مسابقه، تیم چندان مقتدری نشان نداده است و پیروزی‌هایش به نوعی ناپلئونی بوده. آنها استرالیا را با دو گلی که به واسطه VAR صحیح خوانده شد شکست داده و پرو را هم به زحمت 1-0 از پیش رو برداشتند و در برابر دانمارک هم نخستین صفر-صفر جام را رقم زدند تا نشان دهند آنچنان هم تیم مقتدری نیستند.

از سوی دیگر آرژانتین هم هرگز در حد و اندازه‌های نام خود ظاهر نشد و حتی صعودش دقیقه 90 مسجل شد و فاصله‌ای تا حذف از رقابت‌ها نداشت. آنها بازی نخست را برابر ایسلند با تساوی بدون گل پایان دادند و برابر کرواسی با نتیجه پرگل 3 بر صفر مغلوب شدند تا نشان دهند به هیچ وجه چهره یک تیم مدعی را ندارند. مسی و یارانش در بازی پایانی هم برابر نیجریه به مشکل خوردند و در شرایطی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، با گل نجات دهنده مارکوس روخو جواز حضور در مرحله بعد را پیدا کردند.

باید دید تقابل این دو تیم پرستاره در نهایت به صعود کدام و حذف کدام یک منجر می‌شود.

 

زمان بازی:

شنبه: ۹ تیر/ ساعت ۱۸:۳۰ / استادیوم: کازان آرنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز