خبرگزاری کار ایران

پزشکان سنت پترزبورگ از شب عجیب مارادونا می گویند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۷۴

مارادونا شب عجیبی را در سنت پترزبورگ گذراند.

به گزارش ایلنا، پزشکان ایستگاه امداد سن پترزبورگ نبض دیگو مارادونا را پس از پایان بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیجریه در ورزشگاه کرتوفسکی گرفتند کردند اما این اسطوره آرژانتینی دریافت کمک‌های پزشکی را نپذیرفت.

نماینده ایستگاه امداد پزشکی سن پترزبورگ با اعلام این خبر به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: کارمندان ایستگاه ما نزد مارادونا رفتند تا نبض او را اندازه‌گیری کنند اما مارادونا به آنها گفت که نیازی به مراقبت‌های پزشکی نیست. اطلاعاتی که درباره بستری‌ شدن مارادونا در بیمارستان منتشر شده هم جعلی هستند.

پیش از این رسانه‌های معتبر جهان از وخامت حال مارادونا پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیجریه خبر دادند که منجر به بستری‌شدنش در بیمارستان شد. در این میان مارادونا خبر بستری شدن را رد و اعلام کرد همه چیز ایده‌آل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین شب گذشته با پیروزی 2 بر یک برابر نیجریه به ماندن خود در جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. در گروه D تیم ملی کرواسی با کسب 9 امتیاز صعود قاطعانه‌ای داشت. آرژانتین 4 امتیازی به عنوان تیم دوم صعود کرد. نیجریه (3) و ایسلند (یک) در رده‌های سوم و چهارم جدول جای گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز