خبرگزاری کار ایران

طارمی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم؛ ان شاء الله با قهرمانی در آسیا جبران کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۵۱

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره صحنه حساس بازی برابر پرتغال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی درباره بازی مقابل پرتغال گفت: تمام تلاشم را کرده بودم، نه تنها من، همه بازیکنان تلاش کرده بودند، که مردم ما شاد باشند، بتوانیم با یک پیروزی خوشحال کنیم و صعود تاریخی داشته باشیم ولی نمی‌دانم باید چه بگویم، دوست داشتم مردم شاد باشند و چگونه توپم به گل تبدیل نشد.

او ادامه داد: این را می‌دانم که مردم تا به اینجا راضی بودند اما اگر صعود می‌کردیم، خوشحالی شان دوچندان می‌شد و خیلی شادتر می‌شدند. خیلی تلاش کردیم که از نظر روحی روانی آماده باشیم تا تنها هدف ما خوشحالی مردم انجام شود. فقط می‌توانم از مردم عذرخواهی کنم.

او در پاسخ به این سوال که برخی توپ‌های دشوار را به گل تبدیل کرده و موقعیت‌های آسان را از دست داده، گفت: نمی‌خواهم توجیه کنم من واقعا ضربه بدی به توپ زدم و آن باید گل می‌شد ولی زمانی که توپ به من رسید، می‌گویم جای توجیج ندارد و عذرخواهی می‌کنم، ولی خیلی پیچ داشت و زاویه من بسته بود؛ پیچ خیلی تاثیر داشت که اینگونه به توپ ضربه بزنم و زاویه بسته بود فقط عذرخواهی می‌کنم از مردم ایران.

طارمی درباره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این مسابقات را هم پیش رو داریم و با این همت بچه‌ها ان شاء الله بتوانیم قهرمان شویم و قهرمانی را به مردم تقدیم کنیم تا صعود نکردن در جام جهانی را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز