خبرگزاری کار ایران

فتاحی: شک نکنید سوپرجام برگزار می شود/ استقلال باید سه املیارد جریمه بدهد

کد خبر : ۶۳۵۹۱۹

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره نمایش ایران مقابل اسپانیا و میزبانی روسیه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی در مورد شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل اسپانیا،‌گفت: موضوعی بسیار مهم بحث پیشرفت تیم ملی است. کی‌روش روزی که به ایران آمد برنامه‌ای داشت که فکر می‌کنم به 80-90 درصد آن برنامه دست یافته است.  تیم ایران مقابل تیم‌های بزرگ خیلی راحت بازی می‌کند. همه وقتی به ورزشگاه می‌رفتیم آرزو می‌کردیم بازی خوبی انجام دهیم و کم گل بخوریم اما بعد از بازی همه می‌گفتند ای کاش آن توپ گل می‌شد و مساوی حق مان بود و در صورت خوش شانسی حتی می‌توانستیم برنده شویم. این نشان میدهد فوتبال ما پیشرفت کرده است. مسئولان و مردم باید کمک کنند. از لحاظ فنی، صخت افزاری و فرهنگی باید تلاش کرد. دیروز از همه جای دنیا هواداران آمده بودند. در پایان بازی هواداران اسپانیا با وجود پیروزی ما را تشویق کردند. بعد از بازی با مراکش ما هم با وجود برد به بازیکنان مراکش دست دادیم. این مسائل در فوتبال مهم است. 

وی افزود: بحث سخت افزار در فوتبال خیلی مهم است. ما در این مورد خیلی کمبود داریم.  باید ورزشگاه خوبی درست کنیم. مردم دیروز دو سه ساعت قبل از بازی شروع به حضور در ورزشگاه کردند و خیلی راحت مستقر شدند. در این چند روز نه درگیری دیده شده  و نه مشکلی به وجود آمده است. پلیس هم در این بین نمی‌بینیم.

فتاحی در مورد وضعیت سوپر جام، خاطرنشان کرد:‌  شما شک نکنید سوپرجام برگزار خواهد شد. سه سال است سوپر جام در تقویم لیگ است و مصوبه هیأت رئیسه را دارد. اگر تیمی می‌خواهد انصراف دهد باید جریمه بدهد. کلیه درآمدهای سازمانی متعلق به همه تیم‌ها است. سوپرجام بازی آخر لیگ سال قبل است. هر چه سازمان لیگ درآمد داشته باشد بین همه تیم‌ها تقسیم خواهد شد. هم باشگاه استقلال ضرر می‌کند که جریمه خواهد شد و هم باید ضررهای حریف خود پرسپولیس را پرداخت کند. پرسپولیس هم از این بازی به فکر کسب درآمد است. من در اخبار شنیدم که شفر گفته در سوپر جام حاضر نمی‌شویم اما بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد چرا که وقتی شفر برنامه لیگ را دید هیچ مشکلی با این مسئله نداشت. این برنامه را از قبل اعلام کرده بودیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا در صورت کناره‌گیری استقلال از جام حذفی پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد، اظهار داشت:‌ صد در صد همین است. استقلال هم حداقل 2-3 میلیارد جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز