خبرگزاری کار ایران

حمایت پویول از پیکه: فکر نمی‌کنم مسئولیت تصمیم گیری گریزمان با پیکه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۵۸

پس از انتقادهای فراوان به عملکرد جرارد پیکه روی انتقال گریزمان به بارسلونا، کاپیتان سابق آبی اناری‌ها از مدافع ملی پوش اسپانیایی دفاع کرد.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان پیش از اینکه اعلام کند در اتلتیکو مادرید می‌داند در مستندی این تصمیم را اعلام کرد که جرارد پیکه تهیه کننده‌ای آن را برعهده داشت. یعنی بازیکنی که تلاش زیادی برای انتقال مهاجم فرانسوی به بارسلونا انجام داده بود از تصمیمش خبر داشته و هواداران را در جریان این اتفاق قرار نداده است.

کارلوس پویول در حمایت از مدافع ملی پوش اسپانیا گفت: من فکر نمی‌کنم که مسئولیت تصمیم گیری گریزمان با پیکه باشد. او یک تولید کننده است و آن مستند هم در شرکت او ساخته شده است، من چیز اشتباهی نمی‌بینم. بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند که پیکه کسی است که او را تحت تأثیر قرار داده است اما نه در همه موارد. گریزمان خودش تصمیم گیری می‌کند و من نمی‌دانم چه اتفاقی در این معامله رخ داده است، من دیگر در بارسلونا نیستم و تنها یک طرفدار هستم و باید از آنها سوال کنید.

یکی دیگر از اخبار مهم لالیگا در چند روز اخیر معرفی یولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید بود: من نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است، بنابراین من نمی‌توانم نظر بدهم. با اطلاعات اندکی که دارم،   زمانی که یک مربی به یک تیم بزرگ مانند بارسلونا یا مادرید می‌رود، برای همیشه از همه چیز دور است و می‌گوید: "من صبر خواهم کرد تا جام جهانی به پایان برسد." رئال مادرید پس از زیدان سرمربی جدید پیدا کرده و آنها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند چون یک سرمربی بزرگ است. حال اینکه او چگونه به این جایگاه رسیده من نمی‌توانم نظر بدهم چون اطلاعاتی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز