خبرگزاری کار ایران

خاطره پاتریس اورا از کاپیتان تیم ملی پرتغال:

تعجبی ندارد که کریس به دنبال توپ طلای بعدی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۱۵

پس از حضور موثر رونالدو برابر اسپانیا و بازخوردهای آن در فضای مجازی، اورا خاطره ای از همبازی قدیمی خود بیان کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و به نقل از «فورفورتو» مهاجم سابق یونایتد درحالی برای موفقیت های بعدی عطش دارد که گویا اولین جام جهانی خود را بازی می کند. او در بازی روز جمعه سه گل ارزشمند برای تیمش به ثمر رساند و گام بزرگی برای کسب کفش طلا برداشت.

جاه طلبی رونالدو بر هیچ کس پوشیده نیست اما این بار اورا خاطره ای از او تعریف کرده است تا روحیه پیروزی طلبی او بیشتر مشخص شود.

اورا خاطره ای را یادآور شده است که در آن رونالدو به خاطر شکست در پینگ پنگ از فردیناند یک روز کامل ناراحت بوده است و در آخر برای تمرین بیشتر از پسرعمویش خواست تا یک میز پینگ پنگ برای بهتر شدن در این بازی و گرفتن انتقام از فردیناند بخرد. او در صحبت با ITV گفت: «آن ها در حال بازی بودند که ریو، کریس را برد. ما همه برای رونالدو جیغ کشیدیم و او خیلی ناراحت شد. پس از آن اتفاق دو هفته در خانه تمرین کرد و ریو را مقابل همه برد. این یعنی کریستیانو رونالدو. به خاطر همین است که وقتی می‌بینم امروز یک توپ طلای دیگر می خواهد یا چرا می خواهد جام جهانی را ببرد تعجب نمی کنم؛ چون او عصبی است!»

تیم ملی پرتغال روز چهارشنبه برابر مراکش به میدان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز