خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد در گفت و گو با «فورفورتو»

امیدواریم و دعا می‌کنیم کی‌روش بماند!

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۷۲

مهاجم خوش‌استایل تیم ملی، اعتقاد دارد باید سرمربی تیم ملی پس از جام جهانی هم حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و به نقل از نشریه فورفورتو، کریم انصاری فرد به خبرنگاران ایرانی آماده‌باش داده است تا از ماندن او پس از جام جهانی اطمینان حاصل کنند. کی‌روش پس از بیست سال توانسته است ایران را به برد درجام جهانی برساند؛ گفتنی است که تیم ملی ایران پیش از این تنها یک برد دیگر داشته است. این پیروزی با تک گل عزیز بوهدوز، مدافع مراکشی در وقت های اضافه به ثمر رسید.

سرمربی سابق رئال مادرید که از هفت سال پیش هدایت ایران را برعهده دارد، پیش از این گفته بود که پس از پایان تورنمنت، از تیم ملی می رود، چرا که پیشنهاد بعدی او از سوی ایران تنها برای شش ماه نوشته شده بود.

انصاری فرد، مهاجم ایران عقیده دارد کی‌روش لایق ماندن در تیم هست و به خبرنگاران گفت: ما یکی از بهترین مربیان دنیا را داریم. او برای ما می جنگد و به ما اموزش می دهد. ما هرروز از او چیزهای جدیدی یاد می گیریم و قطعا اگر او را نگه داریم، یک فرصت بزرگ برای ماست، چرا که ما هنوز درحال یادگیری از او هستیم. ما امیدواریم و دعا می کنیم که او بماند چرا که بعد از هفت سال، او یکی از ماست و تلاش کرده است تا همه چیزش را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

وی افزود: او لیاقت ماندن در اینجا را دارد تا همه مردم ایران را به افتخاری که می‌خواهند برساند.

ایران روز چهارشنبه، در کازان به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز