خبرگزاری کار ایران

جام جهانی 2018 روسیه/ جدال شش امتیازی فراعنه و لاسلته برای صعود

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۷۱

تیمهای اروگوئه و مصر برای صعود به مرحله بعد باهم رقابت خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، دومین روز جام جهانی با انجام بازی تیمهای ملی اروگوئه و مصر پیگیری می شود. دیداری که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه ایکاترینگ برگ آره نا به انجام می رسد و قضاوت آن به عهده بیرون کوئیپرز هلندی خواهد بود.

اروگوئه برای چهاردمین بار طعم حضور در جام جهانی را می چشد. آنها در سال های 1930 و 1950 به مقام قهرمانی این رقابت ها رسیده اند و یکی از هشت فاتح جام جهانی هستند. این تیم با 15 قهرمانی پرافتخارترین تیم کوپا آمریکا هم هست.

در سوی مقابل مصر بعد از 28 سال به جام جهانی رسیده و سومین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند. مصر در سال 1934 برای نخستین بار به جام جهانی راه پیدا کرد و اولین تیم قاره سیاه بود که به این رقابت ها می رسید. آنها با قبول شکست در برابر مجارستان از آن مسابقات کنار رفتند. 56 سال بعد دوباره در ایتالیا به میدان رفتند اما درگروهی که انگلیس، ایرلندشمالی و هلند بودند با دو تساوی و یک باخت از این رقابت ها کنار رفتند و حالا پس از 28 سال با درخشش فوق ستاره ای چون محمد صلاح به جام جهانی راه پیدا کردند.

صلاح با زدن 5 گل و دو پاس گل تیمش را به جام جهانی رساند و حالا با اعلام هکتور کوپر می تواند در بازی مقابل لاسلسته به میدان برود. در سوی مقابل دیگو گودین غایب است و به این مسابقه نمی رسد.

مصر و اروگوئه یک بار به مصاف هم رفتند که در سال 2006 تیم اروگوئه با دو گل برد. آنها با هدایت اسکار تابارز 71 ساله برای چهارمین بار به جام جهانی می رسند و در 9 بازی اخیر خود در مرحله گروهی یک باخت داشته اند. البته که از سال 1970 به بعد هیچ وقت بازی نخست خود را نبرده اند. در سوی مقابل هکتور کوپر اولین جام جهانی خود را تجربه می کند.

اروگوئه پیش از این دیدار، ازبکستان را با سه گل برده بود و مصر با سه گل به تیم بلژیک باخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز