خبرگزاری کار ایران

راموس: اراده اسپانیا بالاتر از نام لوپتگی است / در رختکن هیچ اختلافی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۶۶

اخراج یولن لوپتگی از تیم ملی اسپانیا وضعیت بحرانی برای لاروخا ایجاد کرد اما کاپیتان ماتادورها بسیار خوشبین است.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس در نشست خبری امروز عذاب و ترس پس از اخراج لوپتگی را با مراسم خاکسپاری مقایسه کرد: احساس می‌کنید زمانی که جام جهانی آغاز می‌شود ما در یک مراسم خاکسپاری هستیم. من می‌خواهم با لبخند آن را تمام کنم. ما باید صفحه را ورق بزنیم چون این لذت بخش نیست. لوپتگی بخشی از راهی است که ما آمده‌ایم اما اسپانیا بالاتر از همه چیز است. باید صفحه جدید را ببینیم و هیچ کس بهتر از هیرو برای پر کردن جای خالی نبود. 

او ادامه داد: امیدوارم یک تیم ملی مانند گذشته داشته باشیم. ما نیازی به ارزیابی آنچه دیگران انجام می دهند نیستیم و باید روی مسائل ورزشی اتفاق‌ها تمرکز کنیم. فقط می‌توانیم چیزی را در زمین انجام دهیم. ما باید این موضوع را ببندیم. وقتی که جام جهانی به پایان می‌رسد هرکسی می‌تواند نظر خودش را بگوید. 

راموس درباره حس کاپیتانی در اسپانیا بیان کرد: در دست داشتن بازوبند کاپیتانی بهترین چیزی است که برای شما اتفاق می‌‍‌افتد. تمام چیزهایی که اتفاق افتاده ما را متحدتر می‌کند. هیچ چیزی ما را تغییر نمی‌دهد. اراده یک کشور بیش از یک نام است. در رختکن بین بازیکنان هم اختلافی وجود ندارد. برنامه ما تغییری نکرده و نقشه برنده شدن جام جهانی است. وضعیت دشوار است اما ما بیش از قبل متحد هستیم. 

درباره بازی با پرتغال و رویایی با کریستیانو رونالدو از راموس سوال شد و او پاسخ داد: من ترجیح می‌دهم او همراه من باشد نه علیه من. او واقعا بازیکن بزرگ و یک تهدید دائمی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز