خبرگزاری کار ایران

واکنش خسرویار به انتخاب وی به عنوان بهترین مربی زنان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۲۰

مربی تیم زیر ۱۹ سال بانوان ایران از انتخاب به عنوان بهترین مربی فعال در آمریکا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا و ‌به نقل از سایت AFC، کتایون خسرو یار که به عنوان بهترین سرمربی فوتبال بانوان در آمریکا انتخاب شد، صحبت‌هایی با سایت Women's Soccer United انجام داده است.

این مربی ۳۰ ساله که در حال‌ حاضر هدایت تیم زیر ۱۹ سال بانوان ایران را بر عهده دارد، از این انتخاب خوشحال است. او در این رابطه گفت‌: به نظر می‌رسد تمام سخت‌کوشی‌ها نتیجه‌ داد. جامعه جهانی فوتبال قبول کرد که فوتبال زنان در ایران، در حال‌ پیشرفت است و این جایزه باعث خواهد شد تا توجهات به ایران زیاد باشد. من امیدوارم حمایت‌ها بیش از قبل شود. من فکر می‌کنم کسی فکرش را هم نمی‌کرد  که مربی زیر ۱۹ ساله‌های ایران برنده این جایزه شود. این افتخار بزرگی است و من الان به آینده فکر می‌کنم.

خسرویار که گواهینامه A مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد و یکی از اعضای تیم تحقیقاتی این کنفدراسیون محسوب می‌شود در ادامه‌، گفت‌: من فکر می‌کنم کسب گواهینامه A مسیری را برای زنان دیگر ایرانی هموار کرد تا آن‌ها هم خودشان را به این جایگاه برسانند. من می‌خواستم به آن‌ها نشان دهم که زنان ایران قادر به رسیدن به این جایگاه هستند.

تیم زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان ایران زیر نظر کتایون خسرویار باید چندی دیگر در انتخابی جوانان آسیا با میانمار، لائوس و فلسطین دیدار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز