خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با ایلنا؛

مجموعه ورزش از نمایندگان مجلس خواسته بود تا به روسیه بروند / تغییر مدیرعامل استقلال را جدی نگیرید!

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۱۴

زمانی در خصوص آخرین وضعیت تیام افزود: تیام علاقه نشان داده که در تیم بماند و فکر می‌کنم مشکلی بابت حضور دوباره وی در استقلال نخواهد بود.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است آنها توانستند بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات جذب کنند و فکر می‌کنم در فصل آینده استقلال یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیام افزود: تیام علاقه نشان داده که در تیم بماند و فکر می‌کنم مشکلی بابت حضور دوباره وی در استقلال نخواهد بود.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص شایعه مدیرعاملی ملکی در استقلال خاطرنشان کرد: این مساله را زیاد جدی نگیرید آقای افتخاری کارش را انجام می‌دهد و همه اعضا نیز از وی رضایت دارند و هیچ تغییراتی در بحث مدیریت به وجود نخواهد آمد.

وی در خصوص انتقادهایی که به حضور نمایندگان مجلس در روسیه شده است گفت: قرار بود مجلسی‌ها به این سفر بروند اما برنامه منتفی شد نمی‌دانم چرا این همه هجمه علیه آنها به وجود آمد چون خود مجموعهورزش از آنها خواسته بود که به این سفر بروند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز