خبرگزاری کار ایران

طلای سیاه همچنان در پیراهن آبی

خبر امیدوارکننده از مذاکرات استقلال و مامه تیام

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۰۸

عضو هیات مدیره استقلال از تمایل مهاجم سنگالی برای ادامه همکاری با این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که استقلال خود را مهیای لیگ هجدهم و پایان ناکامی 5 ساله برای دستیابی به عنوان قهرمانی می‌کند، مهمترین چالش این تیم و البته هواداران به موضوع ادامه همکاری با مهاجم سنگالی مربوط می‌شود.

مامه تیام که در فصل گذشته با حضور کوتاه مدت خود در این تیم توانست نقش پررنگی در گلزنی و موفقیت آبی‌ها ایفا کند، به محبوبیت جالب توجه دست یافته و البته مشتریان خوبی را در اطراف خود می‌بیند. اتفاقی که بعد از پایان لیگ باعث شد تا حواشی در خصوص این بازیکن و احتمال جدایی‌اش افزایش یابد. 

عضو هیات مدیره استقلال اما مدعی است که باشگاه روند خوبی در مذاکره با مامه تیام پشت سر می‌گذارد و این بازیکن نیز تمایل خود برای ادامه همکاری را اعلام کرده است. خبری که می‌تواند در صورت قطعیت یافتن بیش از هر چیزی وینفرد شفر و هواداران این تیم را خوشحال کند.

حسن زمانی، عضو هیئت مدیره استقلال با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به علاقه‌ای که تیام از خود نشان داده فکر می‌کنم وی باز هم در تیم می‌ماند و در کنار استقلال برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز