خبرگزاری کار ایران

با نمایندگان آسیا در جام جهانی؛

امیدوار کننده مثل عربستان و استرالیا، متزلزل مثل کره و ژاپن

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۵۹

تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی آنطور که گفته می‌شود از پیش بازنده در این رقابت‌ها نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ تنها 4 روز دیگر تا شروع جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و تیم‌ها آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را پیش از شروع این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

اگرچه دیدارهای تدارکاتی ملاک مناسبی برای ارزیابی قدرت تیم‌ها نیست ولی تا حدودی گواه میزان آمادگی آنها پیش از جام جهانی است و می‌تواند در روحیه و اعتماد به نفس تیم‌ها و حسابی که حریفان رویشان باز می‌کنند تاثیرگذار باشد.

قاره آسیا در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر ایران 4 نماینده دیگر یعنی کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را هم دارد که به مرور عملکردشان در دیدارهای تدارکاتی اخیر انداخته‌ایم:

 

کره‌جنوبی؛ نه چندان امیدوار کننده

حریف ایران در دور گروهی مقدماتی جام جهانی عملکرد چندان مطمئنی در دیدارهای تدارکاتی نداشته است، کره‌ای‌ها یک پیروزی 2 بر صفر برابر هندوراس بدست آوردند و پس از آن 3-1 از بوسنی شکست خوردند و برابر بولیوی هم به تساوی بدون گل رسید.

آنها یک بازی هم برابر سنگال در پیش دارند که آخرین دیدارشان پیش از شروع در جام جهانی است.

 

ژاپن؛ تقریبا نا امید کننده

دیگر نماینده شرق آسیا هم عملکرد خوبی در دیدارهای تدارکاتی اخیر نداشته است. ژاپن یک شکست 2 بر صفر برابر غنا تجربه کرده و پس از آن با نتیجه مشابه به غنا باخته است.

آخرین دیدار ژاپن تا پیش از جام جهانی برابر پاراگوئه خواهد بود و باید دید چشم بادامی‌های آبی‌پوش در این دیدار چه می‌کنند.

 

استرالیا؛ امید درخشش آسیا

میهمان ناخوانده قاره آسیا که سهمیه پنجم این قاره را در پلی‌آف بدست آورد عملکرد شایسته‌ای در دیدارهای تدارکاتی داشته و می‌تواند یکی از غافلگیری‌های روسیه باشد. استرالیا در دیدار برابر جمهوری چک با نتیجه پرگل 4 بر صفر به پیروزی رسید و یک نتیجه فوق‌العاده کسب کرد و برابر مجارستان هم 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

عربستان؛ شکست‌های آبرومندانه

عربستان در یک ماه اخیر 5 دیدار تدارکاتی برگزار کرده تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان برود و این دیدارها هم با تیم‌های مطرح و قدرتمندی بوده که محکی جدی برای عرب‌ها محسوب می‌شوند.

عربستان برابر الجزایر 2 بر صفر به پیروزی رسید و بعد از آن یونان را 2 بر صفر شکست داده است. آنها سپس برابر ایتالیا 2 بر یک شکست خوردند و باختی 3 بر صفر برابر پرو کسب کردند که ضعیف‌ترین نتیجه در بین این نتایج است. آخرین دیدار آنها هم برابر آلمان بود که آن هم با شکست دو بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز