خبرگزاری کار ایران

باقری: استقلال را با دلم انتخاب کردم / دوست داشتم با شفر کار کنم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۶۶

مهاجم تازه وارد استقلال گفت: می دانم چه وظیفه سنگینی به گردن من است.

به گزارش ایلنا، روح الله باقری درباره پیوستن به جمع آبی پوشان گفت: امضای قرارداد با استقلال مهم ترین اتفاق زندگی من بود.استقلال از نظر افتخارات، شخصیت باشگاه و هواداران در آسیا بهترین است و خوشحالم که در این تیم بزرگ حضور دارم. به خوبی می‌دانم که باید در استقلال برای نام بزرگ باشگاه تلاش کنم.

مهاجم جدید استقلال درباره اهمیت استقلالی شدن او در مسیر فوتبالی اش تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بگویم استقلال را با دلم انتخاب کردم. می‌دانم با توجه به بزرگانی که در کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم حضور دارند و فضای استقلال، می توانم به پیشرفت خودم در فوتبال ادامه دهم اما مهم ترین موضوع موفقیت و سربلندی استقلال است و سپس به هدف های شخصی فکر می کنم.

باقری در واکنش به برخی شایعات مانند انتخاب شماره پیراهن، مصدومیت و غیره اضافه کرد:متاسفانه بعد از امضای قرارداد با استقلال برای من شایعات و حواشی درست شد که همه آنها را رد می کنم. به طور مثال شایعه ای درباره مصدومیت من مطرح شد اما من در آخرین دیدار فصل گذشته خونه به خونه که 9 اردیبهشت بود در زمین حضور داشتم و سپس فینال حذفی را به دلیل محرومیت از دست دادم و اکنون نیز هیچ مشکلی برای آغاز فصل ندارم.

باقری در ادامه صحبت های خود درباره همکاری با وینفرد شفر عنوان کرد: از دور و نزدیک تعریف ایشان را شنیدم و واقا دوست داشتم با او کار کنم. در اواسط فصل بود که برخی زمزمه ها درباره علاقه ایشان به گوش من رسید و همین موضوع باعث شد با انگیزه دو برابر برای جلب نظر او تلاش کنم. همکاری با مربی بزرگی مانند شفر واقعا حس خوبی به من می دهد. ایشان یک جنتلمن تمام عیار است و تلاش می کنم تا در تمرینات و مسابقات تمام دستورهای ایشان را عملی کنم.

مهاجم جدید استقلال درباره سختی حضور در جمع آبی ها گفت: می دانم کار سختی داریم اما برای این کار سخت آماده هستم. تجربه قبلی من در لیگ برتر خوب نبود اما در استقلال شرایط متفاوت است و همه روی عملکرد ما نظارت دارند. به خوبی می دانم چه وظیفه سنگینی به گردن من است و تلاش می کنم با انجام تمرینات به بهترین شکل و کمک بقیه افراد، به بهترین فرم مورد نظر کادرفنی دست پیدا کنم.

باقری در پایان درباره حضور در استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد خاطر نشان کرد: کار سختی در لیگ قهرمانان داریم اما می دانم که مجموعه استقلال به دنبال موفقیت است. هنوز به تیم اضافه نشده ام اما فکر می کنم که تفکر کادرفنی استقلال بازی به بازی جلو رفتن است و از الان باید خود را برای بازی سوپرکاپ آماده کنیم تا فصل را درخشان آغاز کنیم. هر بازی برای استقلال اهمیت زیادی دارد و امیدوارم اولین سال حضور من در استقلال با کسب ستاره سوم آسیایی همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز