خبرگزاری کار ایران

پروژه‌ای سخت بدون دستیار همیشگی؛

چالش بزرگ یحیی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۸۴

گل‌محمدی در حالی هدایت پدیده را عهده‌دار شده است که باید این تیم را در شرایطی سخت رهبری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی که در اوایل نیم فصل دوم از این تیم کنار گذاشته شد، روز گذشته هدایت پدیده مشهد را بر عهده گرفت تا جانشین رضا مهاجری در این تیم شود.

حضور در پدیده چالشی جدی برای گل‌محمدی خواهد بود چرا که این تیم فصل گذشته از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و تا پیش از کسر امتیاز در جمع مدعیان بالای جدول قرار داشت و انتظار می‌رود یحیی گل‌محمدی هم بتواند این نتایج خوب را تکرار کند.

از طرفی با سقوط سیاه‌جامگان، پدیده تنها نماینده مشهد در لیگ برتر است در فصل جاری بیش از پیش زیر ذره‌بین خواهد بود و نتایجش بیش از گذشته رصد می‌شود.

نکته مهم دیگر در مورد گل‌محمدی و تیم جدیدش، نبود مجتبی حسینی در کادرفنی است که در طول این سال‌ها همیشه کنار یحیی حضور داشته.

عده‌ای عقیده دارند نقش حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن و تراکتورسازی چیزی بیش از دستیار اول برای گل‌محمدی بوده و او نقش پررنگی در نتایج تیم ایفا می‌کرده و حتی برخی موفقیت‌های یحیی را به نام حسینی سند می‌زنند.

حسینی اخیراً هدایت مس کرمان در لیگ دسته اول را پذیرفته و دیگر در کادرفنی پدیده نمی‌تواند کنار گل‌محمدی حاضر باشد و فرصت خوبی برای یحیی ایجاد شده تا با چالش هدایت یک تیم بدون مجتبی حسینی بتواند توانایی‌های خودش را نشان دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز