خبرگزاری کار ایران

مجیدی: 350 میلیون به استقلال بخشیدم / مسئولان باشگاه جواب من را نمی‌دهند!

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۳۴

مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید بخش عمده‌ای از مطالباتش را به این باشگاه بخشیده اما برای دریافت باقی آن با عدم صداقت مسئولان باشگاه مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، میثم مجیدی، مدافع سابق استقلال تهران در پیامی خطاب به طرفداران این تیم اظهار کرد که با وجود عدم پرداخت مطالباتش به هیچ ارگان رسمی شکایت نکرده است و در مقابل حاضر شده 350 میلیون تومان را به باشگاه استقلال ببخشد.

پیامی که مجیدی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد را در ادامه می‌خوانید:

با سلام خدمت همه طرفداران عزیز و فهیم استقلال
با وجود اینکه چند وقتی است از استقلال جدا شدم و از باشگاه مطالباتی دارم اما متاسفانه به جز بی مهری چیزی از سوی مسئولان باشگاه ندیدم. بعد از جدایی از استقلال چند باری با مسئولان باشگاه صحبت کردم و حتی مبلغ 350 میلیون تومان را به باشگاه بخشیدم اما با وجود اینکه به من قول دادند در عرض 10 روز مطالباتم پرداخت می‌شود هیچ اقدامی صورت نگرفت و در نهایت تعجب جواب من را هم نمی‌دهند. 
من از شما عزیزان سوال می‌کنم آیا حق من این است که در استقلال تمرین و بازی کردم و کوچکترین حاشیه‌ای برای تیم نداشتم به این شکل با من رفتار شود؟ 
من این مشکلات را که به خاطرش ممنوع‌الخروج شده حکم توقیف اموالم صادرشده و حساب‌هایم هم بسته شده را با شما درمیان گذاشتم شما هوادارای عزیز جای من بودید چه عکس العملی نشان میدادید در صورتی که تا به امروز نه شکایتی به کمیته انضباطی و نه شکایتی به ای اف سی کرده ام و نه مصاحبه‌ای انجام دادم، اما شما عزیزان بدانید اگر اتفاقی افتاد به خاطر عدم صداقت مسئولان باشگاه استقلال است که پاسخ تماس‌های من را نمی‌دهند. و همه شما عزیزان میدانید که چقدر استقلال و هوادارانش برای من مهم و عزیز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز