خبرگزاری کار ایران

به آینده این تیم ملی خیلی خوشبین هستم

صحبت‌های امید نورافکن در خصوص جدایی از استقلال و رویای لژیونر شدن

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۲۲

امیدنورافکن مدافع استقلال دوست دارد برای پیشرفت راهی اروپا شود

به گزارش ایلنا، امیدنورافکن مدافع استقلال دوست دارد برای پیشرفت راهی اروپا شود.وی که این روزها در حال استراحت است پاسخگوی سوالات ذیل بود

این روزها بحث جدایی‌ات از استقلال شنیده می‌شود.

من دو پیشنهاد اروپایی خیلی خوب دارم که امیدوارم مسوولین استقلال کمکم کنند که لژیونر شوم. من دوست دارم از طریق استقلال به اروپا بروم. با این تیم‌ها در حال مذاکره هستیم هنوز که چیزی نهایی نشده است.

در این رابطه جلسه‌ای هم با استقلالی‌ها داشته‌اید؟

مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با استقلالی‌هاست. امیدوارم شرایطی فراهم شود هم باشگاهی که خواهان جذب من است و هم استقلالی‌ها با یکدیگر توافق کنند تا تجربه حضور در اروپا را به دست بیاورم.

اگر بحث لژیونر شدنت منتفی شود وضعیتت چگونه می‌شود؟

من با استقلال قرارداد دارم و اگر شرایط بنابر نرفتن باشد با تمام توان باز هم در خدمت استقلال خواهم بود و اگر بنابر رفتن باشد قول می‌دهم زود برگردم و دینم را به هواداران استقلال ادا کنم چون هر چه دارم از آنهاست.هیچ وقت یادم نمی‌رود چهار سال پیش وقتی 17 سالم بود و به استقلال آمدم هنوز هیچ بازی‌ای هم انجام نداده بودم اما همین هواداران کمکم کردند.

دوست دارید در مرحله بعدی در آسیا با کدام تیم برخورد کنید؟

برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم برخورد کنیم مهم این است که بتوانیم به مرحله بالاتر هم صعود کنیم. امسال استقلال پتانسیل آن را دارد که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

شرایط تیم ملی را چطور می‌بینی؟

تیم ملی شرایط خوبی دارد. این روزها در دوران آماده‌سازی است  تا حضوری قدرتمند در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشد. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و بتواند بهترین نتایج را کسب کند. من به آینده این تیم ملی خیلی خوشبین هستم.

گفتگو: حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز