خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۳۰

صبح امروز دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با دکتر صدری مدیر عامل شرکت مخابرات دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پربرکت به دو رویداد مهم ورزشی بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 و بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس اشاره کرد و اظهار داشت: درتمام دنیا کمیته‌های ملی المپیک با حامیان و اسپانسرها اداره می‌شوند که با توجه به پتانسیل بالای مجموعه مخابرات و شبکه‌های هواداری در کشور انتظار داریم تا در حوزه‌های مختلف ورزشی نیز این شبکه‌ها شکل گرفته و این حلقه حامیان تنها در انحصار رشته‌ای خاص نباشد؛ بلکه به نحوی باشد که ذائقه تمامی هواداران ورزش تامین و اصلاح شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: در سالهای گذشته رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی موفق شدند مدالهای ارزشمند و موفقیت‌های خوبی برای ورزش کشور بدست آورند، رشته‌هایی همچون والیبال و ووشو در عرصه‌های جهانی حضور موفقی داشته‌اند لذا همه فدراسیونهای 52 گانه ما می‌توانند در عرصه جهانی بدرخشند.

در ادامه دکتر صدری مدیر عامل مخابرات ایران ضمن خوش آمد گویی به اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: شرکت مخابرات یک بنگاه اقتصادی است که می‌تواند با کمک کمیته ملی المپیک هم در ورزش و هم در مخابرات تحولاتی ایجاد کند و ذائقه جامعه را در ورزش‌های مختلف تغییر دهد و بتواند تبلیغ کننده کلیه رشته‌های ورزشی باشد نه فقط فوتبال.

ایشان در ادامه افزودند: شرکت مخابرات ایران یک شرکت مورد اعتماد مردم است و نسبت به سایر اپراتورها مقبولیت بیشتری دارد و ما می‌توانیم از این فرصت برای کمک به جامعه ورزش استفاده کنیم.

در پایان مجید کیهانی عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون دوومیدانی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برای عقد تفاهم نامه با شرکت مخابرات از طرف هیات اجرایی کمیته ملی المپیک معرفی گردید.

در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل، طاهره طاهریان نائب رئیس، کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب، مجید کیهانی، علیرضا رحیمی، علی دادگر و عیدی افتخاری اعضای هیات اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز