خبرگزاری کار ایران

مهمترین خلاء تیم ملی چگونه پر می شود؟(عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۰۱

هنوز مشخص نیست چه کسی به جای سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

به گزارش ایلنا، در حالی که تنها 12 روز تا آغاز رقابت های جام جهانی روسیه باقی مانده است تمرینان تیم ملی ایران در کمپ ترکیه ادامه دارد.

شاگردان کی روش بعد از لغو دیدارهای شان مقابل یونان و کوزووو با جدیت تمام تمرینات را پیگیری می کنند و به دیدار 25 خرداد مقابل مراکش فکر می کنند. مهمترین علامت سوال ترکیب هم در پست هافبک دفاعی است. جایی که سعید عزت اللهی نمی تواند بازی کند و محروم است.

مدتهاست که همه درباره این پست  خلاء سعید در بازی اول صحبت می کنند. کی روش در این مدت نفرات زیادی را در این پست به کار گرفته و حالا به چند گزینه نهایی رسیده است. 

بی شک یکی از دو هافبک دفاعی ما در بازی برابر مراکش، احسان حاج صفی خواهد بود اما در کنار او چه کسانی می توانند به بازی گرفته شوند؟ 

مهمترین خلاء تیم ملی چگونه پر می شود؟(عکس)

ابتدا به سراغ کاپیتان تیم ملی می رویم. جایی که مسعود شجاعی در دو بازی اخیر به دستور کی روش در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شده است. شجاعی در بازی با الجزایر نمایش چندان خوبی نداشت اما در برابر ترکیه بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

دیگر گزینه کی روش در این پست امید ابراهیمی است. شماره 9 باتجربه استقلال که مصدومیتش کاملا برطرف شده و می تواند با بهره گیری از دوندگی بالا و همچنین قابلیت در خدمت تیم بودنش به تیم ملی مقابل مراکش کمک کند. ابراهیمی در دیدار برابر ترکیه چند دقیقه بیشتر در زمین نبود اما بسیار چالاک و سرحال بازی کرد.

به جز این دو نفر گزینه هایی چون روزبه چشمی و حتی کریم انصاری فرد هم می توانند برای ایران به میدان بروند. کی روش مدتی است از انصاری فرد در پست هافبک وسط و حتی هافبک راست بازی می گیرد و اصلا بعید نیست بخواهد او را هم در این پست به بازی بگیرد اما بازهم شانس رخ دادن این اتفاق با توجه به جواب ندادن کریم در این پست جدید، بسیار دور از ذهن است. روزبه چشمی هم توسط کی روش در اکثر اوقات در پست دفاع مرکزی به بازی گرفته شده و به نظر نمی رسد.

با تمام این صحبت ها کی روش استاد تصمیم های غیر منتظره است. باید دید در نهایت این مرد پرتغالی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز