خبرگزاری کار ایران

تیمی انتخاب می‌کنم تا به تیم ملی برسم

توضیح صادق بارانی درباره خداحافظی از پیکان و پیشنهاد استقلال، سپاهان و تراکتور

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۹۷

محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان هم از این تیم خداحافظی کرد تا در یک هفته اخیر چند بازیکن اصلی مجید جلالی راهی دیگر تیم ها شوند.

به گزارش ایلنا روز گذشته محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان هم از این تیم خداحافظی کرد تا در یک هفته اخیر چند بازیکن اصلی مجید جلالی راهی دیگر تیم ها شوند. 

از پیکان خداحافظی کردی؟

بالاخره باید یک روزی این کار را می کردم که قسمت شد این فصل تصمیم به جدایی بگیرم.

مشکل تو با تمدید قرارداد، بحث مالی بود.

زیاد به بحث مالی مربوط نمی شد و خودم خواستم در تیم دیگری فوتبالم را تجربه کنم.

چرا؟

من شش، هفت سال در پیکان بهترین شرایط را داشتم و به کاپیتانی این تیم هم رسیدم ولی برای پیشرفت کردن نیاز داشتم به تیم دیگری بروم.

پس قطعا به تیمی بزرگ تر از پیکان خواهی رفت؟

هنوز تصمیمی برای انتخاب تیم آینده ام نگرفته ام و دارم فکر می کنم کدام تیم باعث پیشرفتم می شود و می توانم از این طریق به پیراهن تیم ملی برسم. چند پیشنهاد دارم که در آینده آنها را بررسی می کنم و با یکی از آنها به توافق می رسم.

نمی خواهی اسم تیم ها را نام ببری؟

بگذارید با هر یک از این تیم ها به توافق رسیدم نام ببرم. الان درست نیست که هنوز وارد مذاکره نشدم سریع اسم تیم ها را اعلام کنم.

پیکان هم تیم بدی نبود و جای پیشرفت داشت؟

من هرچه دارم از پیکان دارم و این تیم را فراموش نمی کنم ولی یک جورهایی چوب خطم در این تیم پر شده بود و باید آن را ترک می کردم. الان بهترین زمان برای ترک تیم بود.

همه دارند پیکان را ترک می کنند. انگار پیکان به جز تولید خودرو بازیکن هم تولید می کند.

پیکان با جدایی ماها لنگ نمی ماند و همانطور که خودرو تولید می کند، بازیکن هم تولید می کند . باشگاه پیکان پرورش بازیکن هم دارد و سال دیگر هم خیلی ها به فوتبال ایران معرفی خواهند شد.

دوست نداری به تیم سابقت استقلال برگردی؟

من از پایه های استقلال رشد کردم و به پیکان رفتم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد و شرایط در کدام تیم برایم مهیا می شود. امیدوارم که تیمی را انتخاب کنم از آن به تیم ملی برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز