خبرگزاری کار ایران

شماره ۷ برای سروش رفیعی رزرو خواهد شد

پرسپولیس برای شماره 10 برنامه دارد؛ جذب لژیونر سابق در قطر در دستور کار سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۲۷۲

باشگاه پرسپولیس علیرغم محرومیت نقل و انتقالاتی نمی‌خواهد از غافله مدعیان عقب بماند.

به گزارش ایلنا، علیرغم محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس فعالیت خود در بازار تابستانی را پیگیر می‌کند.

آنها که محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی را به صورت کاملا قطعی از دست داده‌اند، تا این لحظه توانستند با مهدی شیری از پیکان به توافق دست یابند تا او را در پست راست دفاعی جایگزین لژیونر خود کنند.

برانکو با توجه به حضور بشار رسن، امید عالیشاه و سیامک نعمتی دغدغه کمی بابت جدایی محسن مسلمان دارد اما برای پست وینگر راست و با توجه به جدایی فرشاد احمدزاده آنها به دنبال ستاره‌ی دیگری هستند تا بتوانند او را جایگزین شماره 10 خود کنند. بازیکنی که بپذیرد در صورت محرومیت پرسپولیس نیم فصل را خارج از این باشگاه پشت سر بگذارد و به صورت قرضی به تیم دیگر رفته و یا تنها به تمرین در کنار دیگر بازیکنان بپردازد.

در این بین شنیده‌ها حاکی از مذاکره مسوولان پرسپولیس با بازیکن لژیونر سابق فوتبال ایران در قطر است. بازیکنی که پیشنهادات جذابی از استقلال نیز داشت اما در نهایت به سرخابی‌ها پاسخ منفی داده بود. آنها در صورت جذب این بازیکن که سابقه موفقی در گلزنی به استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، شوند، پیراهن شماره 10 را نیز به او پیشکش خواهند کرد.

از دیگر گزینه‌ها نیز می‌توان به بازگشت سروش رفیعی اشاره کرد؛ بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ نیز علاقه شدیدی هم از بعد فنی و هم اخلاقی به او دارد و جایگاه ویژه‌ای در پلان تاکتیکی‌اش به او اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز