خبرگزاری کار ایران

حمایت مارادونا از مسی در آستانه جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۹۱

دیگو مارادونا احساس می‌کند لیونل مسی نیازی به اثبات هر چیزی به آرژانتین ندارد چرا که ستاره بارسلونا آماده است تا آخرین جام جهانی‌ را تجربه کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آرزانتین چهار سال گذشته به فینال جام جهانی پا گذاشت اما با تک گل ماریو گوتزه از آلمان شکست خورد و از رسیدن به جام بازماند. آخرین قهرمانی آرژانتین در سال 1986 با کاپیتانی دیگو مارادونا در مکزیک رقم خورد و آنها چهار سال بعد از این قهرمانی، نایب قهرمان شدند.

لیونل مسی که پس از مارادونا یکی از اسطوره‌های فوتبال آرزانتین شناخته می‌شود به همراه آلبی سلسته به سه فینال در رده ملی راه پیدا کرده اما در کسب قهرمانی ناموفق بوده است. آخرین فینال کوپا آمریکا 2016 بود که ستاره آرژانتین پس از شکست در این بازی از تیم ملی خداحافظی کرد.

مارادونا 13 روز مانده به آغاز جام جهانی روسیه به Omnisport گفت: من توصیه می‌کنم مسی بازی کردن را ادامه دهد تا از آن لذت ببرد. او باید نسبت به منتقدان بی تفاوت باشد اگر او بتواند جام جهانی را به دست بیاورد یا نه. مسی نیازی به اثبات کردن چیزی ندارد؛ او باید از بازی در این زمینه لذت ببرد.

او ادامه داد: نمی‌دانم که سمپائولی در روسیه چگونه بازی می‌کند. اما من بسیاری از بازیکنان را می‌شناسم و این را می‌دانم که همه چیز را در خدمت تیم می‌گذارند. من فکر می‌کنم آنها فرصت خوبی برای پیروزی دارند. اما من [آرژانتین] را به عنوان تیم مورد علاقه انتخاب نمی‌کنم، زیرا مورد علاقه هرگز برنده نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز