خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد عجیب و جنجالی برای دروازه‌بان لیورپول

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۰۳

لوریس کاریوس، دروازه‌بان لیورپول پیشنهادی از سوی تیم ریمینی دریافت کرده است. آنها از او دعوت کرده‌اند که یک سال را در این تیم بگذراند تا خودباوری‌اش تقویت شود.

به گزارش ایلنا، کاریوس دو اشتباه مرگبار در فینال لیگ قهرمانان انجام داد و باعث شد تیمش مقابل رئال مادرید 3 بر یک شکست بخورد.

باشگاه ریمینی به ‌تازگی به دسته سوم فوتبال ایتالیا صعود کرده و در کنار دریا واقع است. جورجیو گراسی، رییس باشگاه در بیانیه‌ای گفته است: «در 22 ژوئن، لوریس کاریوس 25ساله خواهد شد. من می‌خواهم او را چند روز به شهر ریمینی دعوت کنم، جایی که مردان و زنان آلمانی زیاد به آن سر می‌زنند. خوشحال خواهم شد که او را در ریمینی ببینم و به او یادآوری کنم که درک اینکه بهترین درس‌های زندگی اغلب سخت‌ترین درس‌ها هم هستند، نیاز به شجاعت دارد.

ما همه این لحظات را تجربه کرده‌ایم اما متاسفانه این لحظات برای او در مقابل چشم میلیون‌ها نفر رقم خورد اما در نهایت، ناکامی اصلی این است که اجازه دهیم شکست به ما غلبه کند. من می‌خواهم به لوریس کمک کنم که الگویی عالی برای افراد حاضر در فوتبال باشد؛ او می‌تواند سقوط کند و دوباره روی پا برخیزد. می‌خواهم برای تولدش هدیه‌ای بدهم: قراردادی یک‌ساله با باشگاه ریمینی، باشگاهی ایده‌آل برای اینکه او آرامش، خودباوری، و قدرت لازم را برای تحقق رویاهایش کسب کند. آشکار می‌گویم، حضور او در باشگاه ما برای او راحت نخواهد بود، چون باید با دروازه‌بان بزرگی به نام چیچو اسکوتی رقابت کند. او بی‌تردید خانواده‌ای بزرگ پیدا خواهد کرد، و شهری که از او حمایت می‌کند تا او تبدیل به شماره یک دسته سه شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز