خبرگزاری کار ایران

7 نماینده وزنه‌برداری برای مدال‌آوری در جاکارتا شانس دارند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۰۹۴

شرایط خوب و آمادگی رکوردی امیدوارکننده وزنه‌برداران ملی پوش باعث شده این روزها کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان بیش از هر زمان دیگری به کسب 7 مدال خوشرنگ در 7 وزن اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا امیدوار باشد.

به گزارش ایلنا، تکلیف 7 وزنه‌بردار اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی قرار است پنجم و ششم تیرماه در تالار مسابقات مجموعه ورزشی آزادی مشخص شود. مجید عسگری در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی، علی مکوندی و علی میری در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و سیدایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم و در نهایت بهداد سلیمی، سعید علی‌حسینی و همایون تیموری در دسته 105+ کیلوگرم وزنه‌بردارانی هستند که همگی جزو بهترین‌های حال حاضر وزنه‌برداری ایران به شمار رفته و شانس حضور در بازی‌های آسیایی و قرار گرفتن جزو 7 نماینده اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 را دارند اما قرار است بعد از پایان هفته اول لیگ و جدال وزنه‌برداران در این مسابقه رسمی تکلیف مسافران اعزامی به جاکارتا مشخص شود.

اکبر خورشیدی‌فر، مربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان نیز بر این موضوع تاکید دارد و می‌گوید: «همه بچه‌ها خوب هستند و آماده. بدون شک همگی اردونشینان هم برای ما ارزشمند هستند و قابل احترام اما ما قصد داریم در جاکارتای اندونزی 7 وزنه‌برداری را به این مسابقات اعزام کنیم که همگی شانس مسلم کسب مدال باشند زیرا تفکر کادرفنی در جاکارتا این است که در این دوره از بازی‌ها وزنه‌برداری ایران رکوردی دست نیافتنی را برای کاروان ورزش کشور ثبت کند.»

صحبت‌های خورشیدی مربی کهنه‌کار تیم ملی وزنه‌برداری درحالی است که با توجه به برنامه‌ریزی محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان، رکوردگیری نهایی برای شناخت ترکیب اصلی و هفت نفره اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، اوایل تیر ماه برگزار می‌شود. برهمین اساس و پس از انجام رکوردگیری گویا طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری تشکیل می‌شود و پس از بررسی نهایی عملکرد تمامی ملی‌پوشان ترکیب نهایی تیم ملی برای این مسابقات معرفی می‌شود.

البته بعد از رکوردگیری و مشخص شدن 7 وزنه‌بردار اعزامی به جاکارتا، مرحله بعدی اردو که اردوی سطح دریای وزنه‌برداری است، در یکی از شهرهای شمالی کشورمان پیگیری می‌شود که هنوز شهر میزبان مشخص نیست اما بعد از رکوردگیری وزنه‌برداران مطمئنا شهر محل برگزاری اردوی آماده‌سازی بزرگسالان قطعی و اعلام می‌شود.

با توجه به حضور 3 وزنه‌بردار عنواندار و پرافتخار المپیکی و جهانی وزنه‌برداری در تیم ملی بزرگسالان و نیز استفاده کادرفنی از چهره‌های جوان و باانگیزه در ترکیب این تیم، اینگونه به نظر می‌رسد که هدف اصلی کادرفنی بزرگسالان در این پیکارها، رقم زدن بهترین نتیجه ممکن طی 10 دوره گذشته است؛ یعنی کسب رکوردی تاریخی و دست نیافتنی با تصاحب 7 مدال خوشرنگ توسط هر 7 نماینده اعزامی به این دوره از بازی‌ها.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز