خبرگزاری کار ایران

با حضور در بین ۱۰ بازیکن خوشتیپ جام جهانی

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۱۲

ملی‌پوش فوتبال کشورمان یکی از 10 بازیکن خوشتیپ جام جهانی شناخته شده است.

 در دنیای فوتبال همیشه بازیکنانی بوده‌اند که به دلیل ظاهر و نحوه پوشش فوق العاده زیبایشان بیشتر از دیگران لنز همیشه فعال و پیگیر دوربین‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. سرآمد این بازیکنان کسی نیست جز دیوید بکهام انگلیسی که دنیای مد را به نحوی با فوتبال پیوند زد.

 

در جام جهانی 2018 روسیه نیز بسیار از این دست بازیکنان وجود دارند که در این گزارش می‌پردازیم به 10 تن از خوشتیپ‌ترین و خوش لباس‌ترین بازیکنان حاضر در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان.

 

10- ادینسون کاوانی

این بازیکن 31 ساله اروگوئه‌ای که در زمین فوتبال بسیار جدی و تا حدی خشن می‌باشد اما برخلاف آنچه که در زمین فوتبال نشان می‌دهد در خارج از حیطه ورزش بسیار با احساس می‌باشد و علاقه فراوانی به آشپزی دارد. این ستاره پاری سن ژرمن به دلیل داشتن استایلی زیبا همیشه مورد توجه اکثر مدیران مد قرار گرفته است تا با پوشیدن برند این شرکت‌ها به نحوی بتواند در فروش بیشتر لباس‌های این شرکت‌ها به آن‌ها کمک کند.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

 

9- دله علی

جوان 22 ساله انگلیسی از هم اکنون خود را یکی از پر سر و صدا‌ترین فوتبالیست‌های عرصه مد در بریتانیا معرفی کرده است. این ستاره سیاه پوست با شرکت در فستیوال‌های مدلینگ و با به تن کردن برند‌های معتبر بریتانیایی به عنوان یکی از خوشتیپ‌ترین و خوش لیاس‌ترین ورزشکاران بریتانیا معرفی شده است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

 

8- مارکو آسنسیو

جوان اول رئال مادرید به دلیل داشتن ظاهری جذاب و همچنین نحوه پوشیدن لباس یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان اسپانیا می‌باشد که البته علیرغم داشتن سنی نسبتا پایین در زندگی شخصی خود نیز دارای حواشی می‌باشد. این بازیکن 22 ساله اسپانیایی همیشه اکثر برندهای کت و شلوار اسپانیا را انتخاب کرده و با پوشیدن آن‌ها در اماکن عمومی ظاهر می‌شود. البته هنوز شایعات پیرامون این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان بر سر زبان‌ها است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

7- مارکو رویس

ستاره بدشانس دورتموندی‌ها به همان‌اندازه که از میادین فوتبال به دلیل مصدومیت دور بوده است در عرصه تیپ و ظاهر فعال نشان داده است. این بازیکن آلمانی در کشور خود به عنوان خوش پوش‌ترین فوتبالیست شناخته می‌شود و همیشه نحوه تیپ و لباس این بازیکن مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار دارد.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

6- علیرضا جهانبخش

بازیکن محبوب ایرانی که ستاره شدن را از هلند آغاز کرده در این کشور و در باشگاه خود بسیار مورد توجه طرفداران قرار دارد و حتی آلکمار نیز از این فرصت برای فروش لباس‌های باشگاه استفاده کرده و به نحوی این بازیکن خوش پوش ایرانی را به عنوان مدل اول کیت‌های رسمی این تیم معرفی کرده است. هر چند در ایران نیز به نحوه تیپ و شخصیت این بازیکن بسیار توجه می‌شود و حتی در آخرین قراردادش خارج از زمین فوتبال به عنوان مدل شامپوی کلیر که رونالدوی پرتغالی نیز در آن فعالیت می‌کند انتخاب شده است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

5- خامس رودریگز

این کلمبیایی خوش چهره در کشورش به مانند قدیسه‌ای مورد پرستش قرار می‌گیرد. زندگی شخصی این بازیکن به دور از حاشیه هم نیست. این بازیکن به عنوان مدل لباس‌های زیر برندهای بزرگ نیز به فعالیت می‌پردازد. نحوه لباس پوشیدن و تیپ این بازیکن بایرن مونیخ همیشه مورد توجه طرفداران این ستاره 26 ساله بوده است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

4- نیمار

این برزیلی پرحاشیه از همان اولین روزهای حضورش در فوتبال به عنوان ستاره خود را در صنعت مد مطرح کرد و با شرکت‌های معتبری همچون پلیس به فعالیت پرداخت و همیشه در فشن‌های فصلی اروپا و به خصوص فرانسه حضوری چشمگیر داشته. البته همیشه به دلیل تیپ‌های خاص و جالب در مکان‌های خصوصی و عمومی ظاهر شده است که البته می‌توان آن‌ها را نشات گرفته از حضور دنی آلوز در کنار این ستاره 26 ساله پاری سن ژرمن دانست.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

3- آنتوان گریزمان

ستاره‌ای که از سرزمین مد و لباس برخاسته باید هم در بین خوشتیپ‌ترین بازیکنان جام جهانی در این رده قرار بگیرد. این بازیکن همواره با استایل خاص و تغییر پذیر موهایش مورد توجه بوده اما از نظر پوشش نیز دست کمی از یک مدل حرفه‌ای دنیای مدلینگ ندارد. همیشه با لباس‌های خاص و زیبا خود را مورد توجه قرار می‌دهد که در این امر نیز به‌اندازه فوتبالش موفق بوده است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

    

 

2- کوین تراپ

 

شاید حضور این دروازه بان آلمانی در این رده سوال برانگیز باشد. اما با کمی توجه و بررسی در می‌یابیم که به واقع این بازیکن یکی از خوش لباس‌ترین و خوش چهره‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان است. دروازه بان 27 ساله پاری سن ژرمن با کمی توجه به دنیای مد به راحتی می‌توانست خود را به عنوان یک مدل حرفه‌ای معرفی کند. هرچند اکنون نیز مدیرهای دنیای مد از این بازیکن چشم بر نداشته و در کوچکترین فرصت بدست آمده برندهای خاص خود را بر تن این بازیکن کرده و از او در عرضه لباس هایشان نهایت استفاده را می‌کنند.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

1- کریستیانو رونالدو

بی شک رقیب بی‌چون و چرای عرصه مد در میان فوتبالیست‌های حال حجاضر جهان کسی نیست جز رونالدوی پرتغالی. این بازیکن که حتی مرز 30 سالگی را هم پشت سر گذاشته کماکان با آمادگی بدنی فوق العاده و استایل واقعا زیبا با انتخاب دقیق لباس‌های زیبا خود را یک برند خاص در زمینه فوتبال و مد معرفی کرده است. هرچند لباس‌ها و حتی عطر و کفش‌های برند CR7 را به دنیا معرفی کرده است. ولی خودش هم کماکان با تیپ خاص و جذابش لنزهای تمامی دوربین‌ها را معطوف خود کرده است.

جهانبخش در کنار رونالدو و نیمار

 

البته نام بسیاری از بازیکنان دیگر نیز می‌توانست در این لیست حضور داشته باشد که بستگی به سلیقه و انتخاب هرکسی دارد. هر ستاره برای هر طرفدار می‌تواند الگویی خاص برای پوشش و منش آن شخص باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز