خبرگزاری کار ایران

چه کسی نقشه انتقال بادران به کرمانشاه را در سر داشت؟!

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۱۵

بادران تهران تیم متمول پایتخت نشین فصل گذشته را با ناکامی به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، درحالی که چند صباحی از حیات باشگاه بادران تهران می‌گذرد، آنها در دومین سال پیاپی در صعود به لیگ برتر ناکام ماندند. بادرانی‌ها که با خرید امتیاز باشگاه پارسه تهران لیگ یکی شدند، در سال اول با اکبر میثاقیان و در سال دوم با محمد ربیعی نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند تا هزینه‌های میلیاردی‌شان منفعتی نداشته باشد.

تیمداری بادران در تهران برای مدیران این باشگاه بسیار گران تمام شده است. از نداشتن زمین اختصاصی تمرین و بازی گرفته تا لجبازی‌های هیات فوتبال تهران با این تیم که مدیران بادران را کلافه کرده است. در این بین، ایزد سیف الله پور سرپرست بادران که خود کرمانشاهی است، پیشنهاد انتقال امتیاز باشگاه بادران به کرمانشاه را به مالک باشگاه تحویل داد.

اکنون که تیم بعثت کرمانشاه با خرید امتیاز باشگاه شهرداری تبریز فصل آینده در لیگ یک حضور خواهد داشت، سبب شده تا مدیران بادران از بحث انتقال امتیاز این باشگاه به منطقه غرب کشور صرف نظر کنند. با این حال شایعاتی نیز مبنی بر خریداری امتیاز باشگاه گسترش فولاد توسط مدیران این باشگاه به گوش می‌رسد که باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز