خبرگزاری کار ایران

آقای پاس گل لیگ در دور راهی تیم‌های اصفهانی؛

تکلیف مسلمان تا آخر هفته قطعی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۰۵

هافبک فصل گذشته پرسپولیس برخلاف اخبار روزهای گذشته به ذوب‌آهن نزدیک‌تر از سپاهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن مسلمان، آقای پاس گل لیگ هفدهم که در پایان فصل با عدم تمایل همکاری از سوی برانکو ایوانکوویچ مواجه شد، احتمالاً سال آینده به یکی از تیم‌های اصفهانی می‌پیوندد.

مسلمان که پیشنهاد چشمگیری از کشورهای حاشیه خلیج فارس ندارد، گزینه خوبی برای دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن است و در این بین گفتنی است که استقلال هم با توجه به حضور در جمع 4 تیم برتر غرب آسیا می‌تواند مشتری مسلمان باشد اما هنوز هیچ کدام از طرفین اظهار علاقه‌ای به عقد قرارداد نکرده‌اند.

این بازیکن که شب گذشته قول صحبت مستقیم با هواداران در اینستاگرامش را داده بود پس از پایان جلسه مذاکراتش با مدیران سپاهان در تهران لایوش را به زمان بهتری موکول کرد. سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن هم اعلام علاقه مندی کرد تا مسلمان را به باشگاه سابقش بیاورد.

این ها درحالیست که دشمنی دیرینه استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ و رقابت قرمزها با سپاهان در ده سال اخیر باعث شده است تا هواداران سرخپوش همواره به چنین نقل و انتقالاتی حساس باشند، به نظر می‌رسد مسلمان نمی‌خواهد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کند و پس از گذشت چند فصل خوب در جمع قرمزها، انتقالی پر التهاب را رقم بزند و همین مساله شانس پیوستن او به ذوب آهن را پررنگ کرده است.

با این تفاسیر باید صبر کرد و دید سرنوشت هافبک خلاق لیگ برتر چه خواهد شد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز