خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس برای فقر مردم فکری کنند، نه لیست تیم ملی!

پنجعلی: بازی اول را ببریم شرایط عوض می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۳۴

پیشکسوت فوتبال کشورمان عقیده دارد در حال حاضر زمان انتقاد از تیم ملی نیست و باید حمایت کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست ایران برابر ترکیه اظهار داشت: نباید انتظارها را بالا ببریم. به هرحال حریف ما ترکیه بود و در اروپا بازی می‌کند. به نظر من محک خوبی برای بچه‌ها بود و چقدر بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم بازی‌های بیشتری مانند این دیدار داشته باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج دیدارهای تیم ملی در جام جهانی افزود: فوتبال اساساً غیرقابل پیش‌بینی است و نباید این طور فکر کرد که شانس صعود نداریم. اگر در بازی اول مقابل مراکش پیروز شویم، اوضاع عوض می‌شود. جام جهانی بهترین ویترین است و این مساله باعث می‌شود بچه‌های ما برای دیدار با اسپانیا و پرتغال انگیزه بالایی داشته باشند.

مدافع سال‌های دور باشگاه پرسپولیس در رابطه با سیل انتقادات بابت دعوت نشدن سیدجلال حسینی و عملکرد روزبه چشمی اذعان داشت: به نظرم دیگر نباید به این مسائل بپردازیم. 16 روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و این صحبت‌ها فقط در روحیه جوان‌هایمان اثر می‌گذارد.

پنجعلی در خصوص انتقاد نمایندگان مجلس به کی‌روش و لیست تیم‌ملی هم گفت: این مسائل فنی است و مسئولیت نمایندگان مجلس چیز دیگری است. فکر می‌کنم هیچ جای دنیا هم این طور نباشد. بهتر است آن‌ها در رابطه با فقر و فشاری که روی مردم است تمرکز داشته باشند و کمک کنند تا اقتصاد پویایی داشته باشیم. شاید آن‌ها هم نمی‌دانند چند روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز