خبرگزاری کار ایران

هواداران تیم ملی نگران نباشند، بهترین نتایج را می‌گیریم

سردار آزمون: مدرک دلالی از کی‌روش دارید، رو کنید

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۵۳

مهاجم تیم ملی نسبت به اتهاماتی که به کی‌روش وارد شده است واکنش نشان داد.

سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تیم ملی مقابل ترکیه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه شکست خوردیم و شرمنده هوادارانی شدیم که به ورزشگاه آمده بودند.

وی در مورد اینکه این نتیجه باعث نگرانی هواداران فوتبال ایران شده است گفت: اصلاً جای نگرانی نیست و نگران نباشند. این دیدارها تدارکاتی است ولی در بازی‌های اصلی شرایط فرق می‌کند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در جام جهانی بهترین نتایج را بگیریم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در مورد وارد کردن اتهام دلالی به کی‌روش عنوان کرد: من شنیدم چند بازیکن این حرف‌ها را زده‌اند. آدم واقعاً نمی‌داند چه بگوید. اگر نان و نمک کی‌روش را خورده باشید خوب او را می‌شناسید و می‌دانید قلبش برای موفقیت ایران می‌تپد. او مثل یک ایرانی رفتار می‌کند و ساعت مچی‌اش را هم ایرانی کرده است و اگر دعوا می‌کند فقط به خاطر بهتر شدن نتایج و وضعیت تیم ملی است تا موفق شود و شرمنده این مردم نشویم.

آزمون در پایان گفت: کاش کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند کمی شرف و وجدان داشته باشند. کسی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند خودش جرأت ندارد مستقیم صحبت کند و از قول افراد دیگر آن را مطرح می‌کند. واقعاً اگر کسی مدرک دلالی از کی‌روش دارد آن را رو کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز