خبرگزاری کار ایران

تصمیم بزرگ زیدان برای فینال؛ بیل یا بنزما؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۵۵

سرمربی رئال مادرید بزرگترین تصمیم مقابل لیورپول را ابد در ترکیب آغاز کننده بازی اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی رئال مادرید همانطور که اعلام کرده بود برای انتخاب ترکیب فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول کار دشواری دارد و یکی از چالش‌های او در صورت انتخاب تمامی بازیکنان، فراخواندن بیل یا بنزما است.

اگر در ترکیب احتمالی کهکشانی‌ها برای این بازی ناواس، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو و رونالدو حضور داشته باشند؛ آن زمان زیدان باید بین بیل و بنزما و قرار گرفتن در ترکیب آغاز کننده بازی یک انتخاب داشته باشد.

سرمربی فرانسوی می‌تواند به مهاجم ولزی اعتماد کند و از ضربات پایانی زیبای او استفاده کند یا هموطنش را روانه میدان کند تابه همراه رونالدو زوج خط حمله را شکل بدهند. هر دو بازیکن اعتماد دارند که سزاوار قرار گرفتن در ترکیب ثابت هستند چون که هر دوی آنها در فرم آماده‌ای پس از یک فصل دشوار حضور دارند.

بیل در چهار بازی گذشته پنج بار گلزنی کرده و بنزما هم در پنج بازی گذشته چهار مرتبه موفق به گلزنی شده اما تنها یک بازیکن از بین این دو از لحظه سوت آغاز بازی در ترکیب جای خواهد داشت. این تصمیم بزرگ زیدان برای فینال خواهد بود.

آمار بیل در فصل 17-2018:

38 بازی، 2322 دقیقه حضور در ترکیب ثابت، 19 گل، 6 پاس گل، 43 شوت داخل چارچوب

آمار بنزما در فصل 17-2018:

43 بازی، 3149 دقیقه حضور در ترکیب ثابت، 11 گل، 11 پاس گل، 36 شوت داخل چارچوب.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز