خبرگزاری کار ایران

پس از خداحافظی با هواداران تراکتورسازی؛

محمد ایرانپوریان در راه سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۳۶

مدافع با تجربه تراکتورسازی در راه پیوستن به سپاهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد ایران‌پوریان، مدافع راست با تجربه تراکتورسازی همانطور که مدت‌ها قبل گفته شده بود فصل آخر حضورش در این تیم را سپری می‌کند، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا مهر تاییدی بر جدایی‌اش زده باشد.

ایرانپوریان که از بازیکنان قدیمی تراکتورسازی است در طول سال‌های حضورش در این تیم پیشنهادات خوبی را از تیم‌های مختلف از جمله استقلال رد کرد تا در تراکتورسازی بماند و در طول 6 سال حضورش در این تیم بدون حاشیه بازی کرد و همیشه یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد.

با این حال در یک سال اخیر اتفاقاتی افتاد که باعث دلخوری ایرانپوریان از هواداران شد و وی را برای جدایی در پایان فصل مصمم کرد.

ابتدا از دست دادن پنالتی حساس برابر نفت تهران در فینال جام حذفی فصل گذشته و اتفاق مشابه در دیدار با استقلال خوزستان در یک چهارم نهایی جام حذفی این فصل که یکی باعث از دست رفتن قهرمانی تراکتورسازان و دیگر باعث حذف این تیم در جام حذفی شد، با واکنش تندی از سوی تی‌تی‌ها همراه بود و ایرانپوریان که انتظار چنین رفتاری را پس از شش سال بازی در این تیم نداشت، بدون اینکه اعتراضی کند با سکوت به بازی خود تا پایان فصل ادامه داد ولی در در عزم رفتن کرده بود و حالا قصد دارد تصمیم خود را عملی کند.

ایرانپوریان در حال حاضر از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد که جدی ترین آن سپاهان اصفهان است. سپاهان در پست دفاع راست ضعف دارد و نیاز به تقویت دارد ولی امیر قلعه‌نویی که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است توافق این باشگاه با مهدی شیری، دفاع راست پیکان را نادیده گرفت و اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد تا مشخص شود دفاع راست مورد نظر قلعه‌نویی بازیکن دیگری است.

صحبت از پیوستن میلاد فخرالدینی به سپاهان مطرح است ولی با وجود اینکه دفاع راست فصل گذشته ذوب‌آهن با این تیم قرارداد ندارد، قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد از تیم سابق خود کمتر بازیکن جذب کند و اولویت او جذب ایرانپوریان است.

قلعه‌نویی و ایرانپوریان رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همیشه در مصاحبه‌هایشان از یکدیگر تمجید می‌کنند. زمانی که قلعه‌نویی هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت، صحبت از پیوستن رامین رضاییان که از پرسپولیس ترد شده بود به این تیم مطرح بود ولی قلعه‌نویی برای تکذیب خبر مذاکره با رضاییان اعلام کرد بهترین دفاع راست ایران را در اختیار دارد و نیازی به رضاییان ندارد تا نشان دهد چقدر به ایرانپوریان اعتقاد دارد.

در هر صورت ایرانپوریان قصد دارد از تراکتورسازی برود و با وجود اینکه مسئولان باشگاه و اطرافیان تیم در صدد منصرف کردن او از تصمیمش هستند ولی پست شب گذشته این بازیکن نشان می‌دهد تا کنون موفق نبودند و مدافع تراکتورسازی دیگر قصد ماندن ندارد.

البته پیوستن به سپاهان به نوعی برای ایرانپوریان ریسک محسوب می‌شود چرا که میان هواداران تراکتورسازی و سپاهان چالش عمیقی وجود دارد و در صورتی که این اتفاق بیافتد قطعاً دلخوری هواداران تراکتورسازی از ایرانپوریان بیشتر هم خواهد شد و باید دید مدافع راست با تجربه سالهای اخیر این تیم قصد دارد وارد چنین چالشی شود یا ترجیح می‌دهد با خاطره‌ای خوب از این تیم برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز