خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج: حجازی را اولین بار خودم سرمربی کردم/ همدلی اهالی فوتبال در این مراسم زیبا بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۱۳

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت مرحوم حجازی به صحبت در مورد آن مرحوم و تشریح آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت مرحوم حجازی در خصوص حضورش در این مراسم اظهار داشت: حجازی شخصیت بزرگی بود و من با ایشان رفاقت و مراودات دیرینه داشتم. فکر می‌کنم نخستین کسی که ایشان را برای مربیگری در داخل ایران انتخاب کرد من بودم و ایشان را به اصفهان و ذوب‌آهن بردم. ایشان شخصیت بزرگی برای فوتبال ما هستند و ما هم وظیفه داریم در مراسم این چنینی حاضر شویم تا دیگران هم در مراسم ما حضور پیدا کنند.

وی افزود: خوشحالم که در این مراسم استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و چهره‌های مختلف ورزشی حضور پیدا کردند و اتحاد و همدلی در میان اهالی فوتبال وجود دارد و مرحوم حجازی را از یاد نبرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به اردوی تیم ملی در ترکیه گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و در اردو به سر می‌برد. سه دیدار تدارکاتی با ترکیه، یونان و لیتوانی تا پیش از جام جهانی کمک زیادی به تیم می‌کند و بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند تا با آمادگی حداکثر راهی روسیه شوند.

تاج در مورد تغییر محل بازی با یونان از ترکیه به این کشور گفت: قرار بود با یونان در ترکیه بازی کنیم ولی آنها اعلام کردند به ترکیه نمی‌آیند و به همین دلیل قرار است بازی در یونان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز