خبرگزاری کار ایران

کلوپ: برای تعویض پیراهن با بازیکنان رئال به کیف نمی‌رویم / آمار گلزنی‌مان دیوانه کننده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۲۷

یورگن کلوپ از عملکرد فوق العاده رئال مادرید به همراه زین الدین زیدان ستایش کرد و درباره رویارویی شاگردانش با قهرمان اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: تنها ملاقات زیدان هم جذاب است. او را به عنوان یک بازیکن تحسین می‌کردم و به او به عنوان یک دوست احترام می‌گذارم. آنچه او به همراه رئال مادرید انجام داده شگفت انگیز است اما به کیف نمی‌رویم که از بازیکنان حریف درخواست تعویض پیراهن کنیم.

او ادامه داد: اگر ما مقابل رئال مادرید پیروز شویم، اهمیت نمی‌دهم که از چه راهی به دست آمده است: به هر حال پیروزی، پیروزی است. با این حال می‌دانم زمانی که شما بدانید چگونه برنده شوید، شانس پیروزی بیشتر است. این بدان معنی است که شما باید یک سبک فوتبال خاص بازی کنید. من عاشق راه‌هایی هستم که بازیکنان نقاط قوت خود را تشخیص می‌دهند و سعی می‌کنند از آنها استفاده کنند، در حالیکه از نقاط قوت و ضعف دیگران هم آگاهی دارند و می‌خواهند آنها را متوقف کنند.

سرمربی لیورپول درباره عملکرد شاگردانش در این فصل عنوان کرد: از آنچه بازیکنانم به دست آورده‌اند افتخار می‌کنم، تعداد گل‌هایی که ما به ثمر رساندیم دیوانه کننده است. این دیوانه کننده است چون ما مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ نیستیم و لیورپول هستیم. در حال تکمیل به عنوان یک تیم خوب هستیم. به طور خلاصه یک فصل دیوانه کننده داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز