خبرگزاری کار ایران

ایکاردی: لیگ قهرمانان پاداش تلاش دشوار ما بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۴۸

کاپیتان اینترمیلان می‌گوید آنها سزاوار صعود به لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش ایلنا، اینترمیلان در شب پایانی فصل 17-2018 سری آ ایتالیا برای کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا به برتری 3 بر دو مقابل لاتزیو به برتری رسید و تا دقایق پایان بازی فضای هیجانی را در خانه حریف تجربه کرد.

مائورو ایکاردی که یکی از گلزنان اینتر برابر لاتزیو بود در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت: حریف ما خوب بازی کرد، اما ما قدرت و تمایل داشتیم که نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم. ما کارمان را انجام دادیم.

او ادامه داد: این هدف ما بود. خط را به پایان برسانیم. در شکل خوبی قرار داشتیم. بازی به خوبی پیش نرفت اما ما توانستیم به مسیر برگردیم. این پیروزی را به هم تیمی‌هایم اختصاص می‌دهم، زیرا همه ما این هدف را باور داشتیم؛ بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی. این یک پاداش برای تلاش دشوار ماست و همه ما سزاوار آن هستیم.

ایکاردی تا بحال در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده و او درباره اینکه با اینتر ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: ما با باشگاه صحبت می‌کنیم و آنچه برای اینتر بهتر است را انجام می‌دهیم. هدف لیگ قهرمانان بود، ما آن را به دست آوردیم و به آنجا می‌رویم. اکنون گزینه‌های بیشتری در بازار نقل و انتقالات وجود دارد و باشگاه تلاش خواهد کرد که کاری انجام دهیم. سال گذشته، آنها همه کارهای خود را انجام دادند و تیم را بهبود بخشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز