خبرگزاری کار ایران

همیشه پدرم الگویم بوده است

عابدزاده: مهم نیست چه کسی درون دروازه بایستد / هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۳۴

دروازه بان جوان تیم ملی می گوید هر سه دیدار مرحله گروهی برای ما مهم است.

به گزارش ایلنا،  امیر عابدزاده پیش از شروع تمرین تیم ملی گفت: بیشترین تلاش را کردم تا بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم. خوشحالم در تیم ملی هستم و همه تلاش می‌کنند تا تیم ملی موفق شود. مهمترین چیز سربلندی ایران است. همه بازیکنان دنبال این هدف هستند. با صلاحدید کی‌روش هر کسی در جام جهانی گلر باشد همه تلاش خود را می‌کند تا ایران موفق شود.

او در مورد بازی با تیم ملی ازبکستان گفت: نه تنها این بازی بلکه تمام بازی های دوستانه می تواند در راه بازی های جهانی به ما کمک می‌کند. این آخرین بازی ما قبل از حضور در جام جهانی در ایران است. دوست داریم برای بازی فردا مردم بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. امیدوارم بازی فردا خداحافظی خوبی قبل از جام جهانی باشد.

او در مورد اینکه خیلی ها از ایران انتظار صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارند هم گفت : ما اینطور فکر نمی‌کنیم. همه ما دنبال سربلندی ایران هستیم. هر سه مسابقه مرحله گروهی برای ما فینال است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

عابدزاده در مورد اینکه پدرش از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ بوده و آیا از او هم مشاوره می‌گیرد، گفت: همیشه پدرم الگویم بوده است. همواره سعی کردم از او درس بگیرم و به عنوان یک الگو نامش را حفظ کنم. تلاش می‌کنم تا نماینده خوبی باشم و مثل پدرم که توانست دل مردم را شاد کند من هم راه او را بروم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز