خبرگزاری کار ایران

فقط معجزه می‌تواند توپ طلای 2018 را از مسی بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۲۴

ستاره آرژانتینی بارسلونا یک قدم تا کسب عنوان برترین گلزن قاره اروپا در فصل 17-2018 فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۳۴ گل به ثمر رسانده است. او طبق معمول یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان بارسلونا بوده و با این آمار گلزنی در جدول از لوئیز سوارز و کریستیانو رونالدو پیش است. ستاره آرژانتینی حالا به کسب پنجمین جایزه پیچیچی(برترین گلزن اسپانیا) نزدیک است و از این نظر با دی استفانو، هوگو سانچز و کوینی برابری می‌کند.

این ۳۴ گل برای مسی کافی است تا جایزه برترین گلزن قاره اروپا در فصل ۱۷-۲۰۱۸ را هم تصاحب کند. او یک بازی برای بهبود یافتن رکوردش در دست دارد و با توجه به اینکه محمد صلاح، نزدیک ترین تعقیب کننده مسی، در بازی پایانی فصل انگلیس تنها یک گل برابر برایتون به ثمر رساند، او حالا این جایزه را در دست خودش می‌بیند.

مهاجم مصری لیورپول ۳۲ گل به ثمررساند و عنوان برترین گلزن فصل انگلیس را هم به نام خودش کرد اما به مسی نرسید. لواندوفسکی به همراه بایرن مونیخ در هفته پایانی برابر اشتوتگارت شکست خورد و گلزنی نکرد.

دیگر رقیب لیونل برای کسب جایزه کفش طلای اروپا چیرو ایموبیبله است که همانند لواندوفسکی ۲۹ گل به ثمر رسانده است. حالا فقط یک معجزه در بازی هفته پایانی می‎‌تواند توپ طلا را از چنگ مسی بیرون بکشد. یاران ایموبیله در هفته پایانی مقابل اینتر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز