خبرگزاری کار ایران

توسلی:خوشحالم که سنگربان خوبی برای تیم ملی کشورم بودم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۳۶

دروازه بان تیم ملی فوتسال پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: با همدلی و تلاش توانستیم پس از ماهها تلاش قهرمانی را برای ایران به ارمغان آوریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: بازی سخت وسنگینی بود. نیمه اول حملات پی در پی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما د رنیمه دوم بازیکنان، پرقدرت تر از همیشه ظاهر شدند و توانستند عنوان قهرمانی را به دست آوریم.
سنگربان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تکرار قهرمانی از کسب عنوان قهرمانی سخت تر است. ما با اقتدار ژاپن را شکست دادیم. 
وی در پاسخ به این سوال که امروز دروازه ایران از ضربات سنگین ژاپن در امان بود، گفت: پست ما در چنین زمان هایی نشان داده می شود که چقدر حساس است. در مرحله ضربدری و گروهی این شرایط سخت تر است و دروازه بانان بزرگ در بازیهای سخت بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارند. خوشحالم که توانستم سنگربان خوبی برای تیم ملی فوتسال کشورم بودم.
ویدر پایان گفت: در یکسال اخیر فدراسیون حمایت ویژه ای از تیم ملی فوتسال بانوان داشت و امیدوارم پس از این قهرمانی، نگاه مسئولین ویژه تر شود چرا که ما نیازمند حمایت مسئولین برای موفقیت و پیروزی بیش از پیش هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز