خبرگزاری کار ایران

فرشاد پیوس در گفتگو با ایلنا:

برانکو درست ارنج کند 3-0 می‌بریم/ الجزیره از خونه به خونه هم ضعیف‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۹۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار برگشت این تیم مقابل الجزیره صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الجزیره اظهار داشت: به نظرم در این دیدار اگر با یک چینش ترکیب خود و استفاده از بهترین نفرات ممکن و سیستم مناسب وارد زمین شویم به راحتی می‌توانیم الجزیره را با اختلاف گل شکست دهیم و کار سختی نخواهد بود.

وی افزود:‌ برانکو باید در این دیدار از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده و با استفاده از علیپور و منشا در خط حمله و بازی دادن به مسلمان و رسن در خط هافبک هم پرس خوبی از جلوی زمین ایجاد کند و هم توپ به خوبی مقابل دروازه آنها پخش شود و بتوانیم توپ و زمین را مال خودمان کنیم. در این صورت الجزیره مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد و حتی می‌توانیم 3-0 پیروز شویم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دلایل شکست بازی رفت گفت: ما به اشتباهات فردی باختیم و الجزیره تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد. استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی مشکل ساز شد و ما چرا نباید یک دفاع وسط جانشین داشته باشیم که انصاری را به پست غیر تخصصی انتقال دهیم که هم دفاع چپ خراب شود و هم دفاع وسط. الجزیره از تیم‌های لیگ یک مثل خونه‌به‌خونه هم ضعیف‌تر است و کلا دو بازیکن خوب در ترکیبش دارد که وابسته به همان دو نفر است.

پیوس در پایان خاطرنشان کرد: برگ برنده پرسپولیس در بازی برگشت هوادارانش هستند و باید با استقبال خوب از مسابقه به کمک تیم بروند و وقتی ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شود حریف با ترس بازی می‌کند. از هواداران می‌خواهم به کمک تیم بیایند و خودم هم احتمالا به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز