خبرگزاری کار ایران

مسعود تابش: هرگز نگفتم نویدکیا را نمی‌خواهیم

سرمربی جدید 4-3 روز دیگر معرفی می‌شود/ وضعیت سپاهان هم مثل رئال مادرید است!

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۰۹

مدیرعامل سپاهان همچنان در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم وعده آینده را می‌دهد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: هنوز خبر جدیدی نیست و همچنان مشغول رایزنی و بررسی هستیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم و انشاءالله طی 4-3 روز آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود.

وی در مورد طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی گفت: سپاهان وضعیت حساسی دارد و ما باید با دقت و وسواس عمل کنیم تا دوباره دچار انتخاب اشتباه نشویم و برای همین موضوع نباید عجله کرد. هواداران نگران نباشند و به زودی بهترین تصمیم ممکن را خواهیم گرفت.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود آنها منتظر پایان بازی استقلال - ذوب‌آهن هستند تا قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، عنوان کرد: این مسائل شایعه است و تکذیب می‌کنم. در حال حاضر در مورد آقای قلعه‌نویی و نام دیگری صحبت نمی‌کنم و همانطور که گفتم 4-3 روز دیگر سرمربی جدید معرفی شده و این مسائل پایان می‌یابد.

تابش در رابطه با صحبت‌هایی که از قول او مبنی بر عدم تمایل همکاری با محرم نویدکیا منتشر شده عنوان خاطرنشان کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم و به اشتباه از قول من تیتر زده‌اند. محرم نویدکیا از مفاخر باشگاه است و شنیده‌ام علاقه زیادی به مربیگری دارد و کلاس‌های مربیگری را پشت‌سر می‌گذارد. قطعاً در آینده از او استفاده خواهیم کرد ولی برای فصل آینده نمی‌توانم نظری بدهم و سرمربی جدید همه چیز را مشخص می‌کند.

وی در رابطه با مذاکره با بازیکنان هم گفت: مذاکرات انجام می‌شود و ما کارها را زیر نظر داریم ولی توافق نهایی و بستن قرارداد را به بعد از معرفی سرمربی و نظر او موکول کرده‌ایم.

مدیرعامل سپاهان در رابطه با علاقه سپاهان به جذب سروش رفیعی عنوان کرد: رفیعی مورد نظر من و کمیته فنی باشگاه است و برای جذب وی رایزنی کرده‌ایم ولی همانطور که گفتم سرمربی جدید باید تایید کند که این بازیکن را می‌خواهد و پس از آن برای جذبش اقدام می‌کنیم.

تابش در پایان در مورد دادن قول قهرمانی به هواداران گفت: تیمی مثل سپاهان همیشه باید برای قهرمانی بسته شود و هدفش قهرمانی باشد. رئال مادرید هم وضعیتی مشابه ما دارد و قطعاً‌ تیمش را برای قهرمانی بسته بود ولی سوم و چهارم جدول است. مطمئن باشید فصل آینده یک تیم مدعی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز