خبرگزاری کار ایران

برترین‌های رقابت‌های آزاد تیراندازی رشته تپانچه معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۸۵

رقابت های آزاد تیراندازی رشته تپانچه در دو بخش آقایان و بانوان با معرفی نفرات برتر همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین مرحله از مسابقات آزاد تیراندازی رشته تپانچه با حضور 250 ورزشکار امروز 20 اردیبهشت ماه آغاز شد که پس از مرحله مقدماتی نفرات برتر در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی بانوان رده سنی جوانان و نوجوانان، سیده شیرین مرتضوی از تهران، فاطمه قدرت آبادی از سمنان و هانیه رستمیان از گیلان به ترتیب به جایگاه اول تا سوم رضایت دادند.

در فینال تپانچه بادی بانوان رده سنی بزرگسالان ، مریم خوانساریان از تهران، بهاره زمانیان از خراسان رضوی و درسا عرب شاهی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در فینال تپانچه بادی آقایان رده سنی نوجوانان و جوانان، مهدی تندری و عرفان صلواتی هر دو از تهران و سجاد پورحسینی از گیلان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در فینال تپانچه بادی آقایان رده سنی بزگسالان، ابراهیم برخورداری از قزوین، وحید گل خندان و محمدرضا محمودی هر دو از فارس به ترتیب به مکان های اول تا سوم پسنده کردند.

گفتنی است در پایان بدرالملوک کوهرنگی نایب رییس بانوان، اکبر محمودی مدیر مالی، اداری و پشتیبانی و امین صانعی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون در مراسم اهدای احکام ورزشکاران حضور داشتند.

فردا این مسابقات در رشته میکس تیمی تپانچه با برگزاری فینال به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز