خبرگزاری کار ایران

وقتی قلعه‌نویی تیمش را چشم زد؛

کار سخت ژنرال برای چینش ترکیب بازی برگشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۳۷

قلعه‌نویی پیش از بازی با استقلال گفته بود این تنها دیداری است که تیم کاملم را در اختیار دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال جمله‌ای بر زبان آورد که شاید خودش هم فکرش را نمی‌کرد شرایط به گونه دیگری برایش رقم بخورد.

سرمربی ذوب‌آهن در آن نشست اعلام کرد بازی با استقلال یکی از معدود بازی‌هایی است که او تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و بدون محروم و مصدوم تیمش را به میدان خواهد فرستاد ولی چند ساعت بعد از این جملات، بازیکنی که همراه قلعه‌نویی به نشست رفته بود دچار مصدومیت شده و از ترکیب تیم کنار رفت.

خالد شفیعی که نیم فصل به ذوب‌آهن آمده بود، توانست به خط دفاع آشفته این تیم را تا حد زیادی سرو سامان ببخشد و یکی از عوامل اوج‌گیری ذوبی‌ها در نیم فصل دوم بود که دقیقا مثل دوران حضورش در اف سی سئول کره‌جنوبی، مصدومیتی بد موقع سراغش آمد و پارگی کشاله ران او، خبر از دست دادن دو بازی رفت و برگشت با استقلال را روی خروجی رسانه‌ها برد.

ذوب‌آهن تنها 3 مدافع میانی تخصصی در جمع نفرات خود دارد که شفیعی، محمدزاده و نژادمهدی هستند و قلعه‌نویی ترکیب تیمش را همیشه با انتخاب دو نفر از این 3 بازیکن می‌چیند (که معمولاً شفیعی فیکس است و زوج او یک نفر از بین محمدزاده و نژادمهدی هستند) و وقتی یکی از این 3 بازیکن به دلیل محرومیت و یا مصدومیت در زمین نباشند تکلیف مشخص است و دو نفر باقی مانده زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و این همان اتفاقی است که روز گذشته در بازی با استقلال رخ داد و نژادمهدی و محمدزاده در غیاب شفیعی وظیفه حراست از دروازه را بر عهده داشتند.

این ماجرا تا ثانیه‌های پایانی بازی ادامه داشت تا اینکه نژادمهدی روی یک درگیری با بازیکن استقلال کارت زرد دومش را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا مشخص شود جایی در بازی برگشت ندارد.

بدین ترتیب در دیدار ذوب‌آهن - استقلال در ورزشگاه آزادی نه خالد شفیعی حضور دارد و نه محمد نژادمهدی و تنها گزینه در دسترس قلعه‌نویی محمدزاده است.

این اتفاق کار قلعه‌نویی را برای چینش ترکیب در بازی برگشت سخت کرده است و به احتمال زیاد شاهد حضور جورج ولسیانی در خط دفاع میانی خواهیم بود و جای وی را در خط هافبک، اکبر ایمانی خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز