خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: بازی فوق‌العاده سختی در آزادی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۴۸

کاپیتان ذوب آهن می گوید این تیم در ورزشگاه آزادی کار سختی مقابل استقلال دارد.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن که با حضورش در زمین در دقیقه 20 شرایط را به سود شاگردان قلعه نویی تغییر داد، در مورد پیروزی برابر استقلال در ثانیه های پایانی گفت: صحبت خاصی درمورد بازی نداریم اما اینکه گل نخوردیم بسیار خوب است و می توانیم در تهران با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بیایم.

وی درمورد اینکه هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند عنوان کرد: هواداران ما را شرمنده کردند البته 2-3 ترقه پرتاب شد که می‌تواند تبعات منفی داشته باشند. دست هواداران را می‌بوسیم که امروز از ما حمایت کردند. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

هافبک ذوب آهن در رابطه با اینکه بعد از ورودش به میدان سبک بازی ذوب آهن تغییر می‌کند تصریح کرد: این تاکتیک مربی است که چه کسی به زمین می‌رود و با چه تعویض می‌شود و ما تابع این مساله هستیم.

حدادی فر در مورد دیدار برگشت افزود: بازی فوق‌العاده سختی در آزادی داریم مطمئنا ورزشگاه هم پر می‌شود و کار ما سخت خواهد شد. باید تمرکز کنیم و با دفاع منطقی به مرحله بعد برویم. بازی برگشت به لحظه‌‌ها بستگی دارد امروز گل خوبی به ثمر رساندیم و امیدوارم در بازی برگشت با کسب یک نتیجه مناسب به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز