خبرگزاری کار ایران

استقلال حریف دستان رشید و روزبه نشد

ذوب‌آهن یک - استقلال تهران صفر؛ تسخیر شفر در قلعه ژنرال

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۵۴

ذوب آهن با گلی که ولسیانی در دقایق پایانی به ثمر رساند بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از استقلال برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان استقلال تهران بود.

در این بازی استقلال نیمه اول برتری محسوسی نسبت به ذوب آهن داشت اما  درخشش مظاهری در چند صحنه باعث شد دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. در نیمه دوم  شاگردان امیرقلعه نویی نمایشی بهتر داشتند و چندین بار دروازه استقلال را تهدید کردند اما اینبار نوبت درخشش رحمتی بود که مانع از گلزنی بازیکنان ذوب آهن شود.

در دقایق پایانی و در حالی که ذوب آهن با اخراج نژادمهدی 10 نفره به کار خود ادامه می داد، اشتباه چشمی و پنالتی که به ذوبی ها تقدیم کرد توسط ولسیانی به گل تبدیل شد تا ذوب آهن بازی رفت مرحله حذفی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

 

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

 

داور: جومپی(ژاپن)                                کمک ها:  ریو (ژاپن)  و جئورجی (استرالیا)

کارت زرد :

محمد نژادمهدی (52) و (89) ذوب آهن

داریوش شجاعیان (22) و سرور جپاروف (89) استقلال

کارت قرمز:

محمد نژادمهدی (89) ذوب آهن

 

ذوب آهن 1 - 0 استقلال (جورج ولسیانی 1+90): برخورد توپ با دستان روزبه چشمی یک پنالتی را برای ذوب آهن به همراه داشت.ولسیانی پشت ضربه ایستاد و بر خلاف جهت حرکت رحمتی توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

 

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

رشید مظاهری٬ میلاد فخرالدینی٬ محمد نژادمهدی٬ وحید محمدزاده٬ حمید بوحمدان٬ محمد ستاری(19- قاسم حدادی فر) ٬ جورج ولسیانی٬ محمدرضا حسینی(85- ربیع عطایا) ٬ بختیار رحمانی٬ کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی (67- محمدرضا عباسی)

 

 

ترکیب استقلال تهران:

سید مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان(42- علی قربانی)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و سرور جپاروف

 

 

لحظات حساس:

دقیقه 02: استقلال در موقعیت خوبی صاحب ضربه ایستگاهی شد اما سانتر جپاروف را مدافعان ذوب آهن از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 05: نفوذ سهرابیان از سمت چپ و ارسال این بازیکن به تیر دو با ضربه چپاروف همراه شد که این توپ در موقعیتی عالی به غفوری رسید، اما واکنش فوق العاده مظاهری روی ضربه وریا دروازه ذوب آهن را نجات داد.

دقیقه 16: ضربه سر اسماعیلی روی ارسال جپاروف را مظاهری برگشت و در ادامه دفع اشتباه مظاهری باعث شد توپ در بیرون محوطه جریمه به شجاعیان برسد که شوت سرکش این بازیکن با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شود.

 ذوب‌آهن یک - استقلال تهران صفر؛ تسخیر شفر در قلعه ژنرال

دقیقه 20: اولین موقعیت برای ذوب آهن در شرایطی ایجاد شد که پاس خوب تبریزی به محمدرضا حسینی رسید اما تعلل این بازیکن فرصت را از ذوبی ها گرفت.

دقیقه 21: ارسال کرنر جپاروف به روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر آرام سهرابیان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: شوت سنگین قاسم حدادی فر از پشت محوطه جریمه را رحمتی با واکنش خوب خود برگشت داد.

دقیقه 44: مظاهری بار دیگر دروازه ذوب آهن را نجات داد.ارسال جپاروف از روی موقعیت ایستگاهی با اشتباه مدفعان ذوب آهن چیزی نمانده بود وارد درواز شود اما مظاهری با واکنش تماشایی خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+45: فرصت خوبی برای فرشید باقری به دست آمد اما حضور پرتعداد مدافعان ذوب آهن مانع از رسیدن این بازیکن به دروازه شد و در ادامه پاس روبه عقب این بازیکن با شوت بی دقت اسماعیلی به بیرون رفت.

دقیقه 47: استقلال در نیمه هم بازی را بهتر آغاز کرد و اولین موقعیت برای این تیم شکل گرفت جایی که فرار وریا غفوری پشت مدافعان ذوب آهن این بازیکن را صاحب توپ کرد اما تعلل وریا فرصت را از استقلال گرفت.

دقیقه 53: سانتر تند و تیز ابراهیمی از روی موقعیت ایستگاهی با خروج به موقع مظاهری از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 54:اینبار نوبت رحمتی بود که با واکنش خود دروازه استقلال را نجات بدهد.ضربه سر محمدرضا حسینی با واکنش خیره کننده رحمتی همراه شد تا همچنان بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

دقیقه 55: اسماعیلی با حرکت در عرض موقعیت شوتزنی را برای خودش فراهم کرد اما شوت بی دقت او با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 59:محمدرضا حسینی با حرکتی فوق العاده از بین چند بازیکن استقلال عبور کرد اما لحظه آخر در زدن ضربه به سمت دروازه استقلال ناکام بود.

دقیقه 66: شوت از راه دور حمید بوحمدان را رحمتی با جاگیری خوب خود، به راحتی مهار کرد.

دقیقه 70: چپاروف که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود شوتش را از زاویه نسبتا بسته زد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: نفوذ پژمان منتظری از سمت راست یک موقعیت را نصیب استقلال کرد و توپی که این بازیکن به روی دروازه ذوب آهن فرستاد با ضرب بی دقت سهرابیان راهی اوت شد.

دقیقه 89: شوت سنگین کی‌روش استنلی از روی موقعیت ایستگاهی را رحمتی با واکنش فوق العاده خود برگشت داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز