خبرگزاری کار ایران

سربلندی ونگر در آخرین سفر به تئاتر رؤیاها

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۵۸

آرسنال شاید با اختلافی ناچیز در آخرین تجربه‌اش از بازی در اولدترافورد با هدایت آرسن ونگر به منچستریونایتد باخت اما می‌تواند به نمایشی که تیم بسیار جوانش در این بازی ارائه کرد افتخار کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی فرانسوی توپچی‌ها جوان‌ترین ترکیب آرسنال طی 7 سال گذشته را به میدان فرستاد که این موضوع سبب به وجود آمدن نگرانی‌هایی شد از قبیل اینکه آخرین تجربه او از رفتن به اولدترافورد ممکن است برای خود او و قرمزپوشان شمال لندن به خاطره‌ای بسیار تلخ تبدیل شود.

ونگر پیش از بازی از همتای اسکاتلندی بازنشسته‌اش، سرالکس فرگوسن هدیه‌ای گرفته که این صحنه تداعی کننده خاطرات رویارویی این دو مرد کهنه‌کار دنیای فوتبال در زمان حضور پیرمرد اسکاتلندی روی نیمکت‌ شیاطین سرخ بود. ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد هم هرگز با ونگر رابطه دوستانه‌ای نداشته، چه الان چه دو دوره‌ای که سرمربی چلسی بود اما این بار در بازی که شاید آخرین رویارویی‌اش با همتای فرانسوی باشد، آنها دستان یکدیگر را محکم فشردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و در همان حال هم هواداران منچستریونایتد سرمربی آرسنال را به خاطر 22 سال خدمتش به آرسنال و لیگ برتر تشویق کردند.

در زمین بازی، شاگردان ونگر با وجود فشاری که روی آنها بود، خونسرد به نظر می‌رسیدند و بدشانس بودند که بازی را تنها در دقایق تلف شده نیمه دوم باختند آن هم در حالی که در صحنه گل اول حریف نیز انتقادات متوجه گرانیت ژاکا بود که پستش را خالی گذاشته بود. البته ژاکا در بازی‌های اخیر درخشیده است و در نیمه دوم هم او توانایی‌های خود را با دادن پاس گل به هنریک مخیتاریان برای زدن گل تساوی آرسنال نشان داد. هافبک ارمنی به خاطر گلزنی به تیم سابقش خوشحالی نکرد.

سربلندی ونگر در آخرین سفر به تئاتر رؤیاها

توپچی‌ها در سال 2018 هنوز برد خارج از خانه کسب نکرده‌اند و این آماری است که بدون شک در تصمیم ونگر برای ترک آرسنال در پایان فصل تأثیر گذاشته است. او به چند تن از بازیکنان جوان آرسنال این فرصت را داد تا مقابل منچستریونایتد بدرخشند و برترین بازیکن میدان هم کسی نبود جز اینسلی میتلند نیلز که در مرکز خط میانی عالی بود و توانایی‌های جسمانی و تدافعی‌اش را در یک عملکرد تمام عیار نشان داد.

در نهایت اینکه نتیجه شاید به کام توپچی‌ها رقم نخورد اما فرصت بی‌نظیری که ونگر در اولدترافورد به بازیکنان جوانش داد در آینده به کمک‌شان خواهد آمد. اولویت آرسنال صعود به فینال لیگ اروپا در بازی پنج‌شنبه این هفته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی در خانه اتلتیکو مادرید است اما تصمیم ونگر در آخرین حضورش در اولدترافورد به‌عنوان سرمربی توپچی‌‌ها ممکن است چیزی را برای آنها به ارمغان آورد که تا سال‌ها از آن نفع ببرند.

 

کریس ویتلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز