خبرگزاری کار ایران

کادرفنی پرسپولیس تغییر می‌کند؟ نام‌های عجیب برای بازگشت!

کد خبر : ۶۱۸۸۳۷

از گزینه های زیادی برای دستیاری برانکو ایوانکوویچ نام برده می شود.

به گزارش ایلنا، همین چند وقت پیش بود که شایعه بازگشت سرتن چوک به پرسپولیس را شنیدیم. این شایعه‌ در اعتراض هواداران ریشه کرده بود.همان‌هایی که به خاطر شکست در شهرآورد، به یکباره از برانکو و تیمش روی گرداندند و در صف منتقدان پرسپولیس ایستادند.

تازه یاد سرتن چوک افتاده بودند و می‌گفتند بعد از رفتن او پرسپولیس تضعیف شده است. این ادعا را تا توانستند، تکرار کردند و در همان دنیای مجازی برایش پاسخ‌شان را گرفتند. از قول چوک نوشتند که اگر باشگاه و برانکو بخواهند، دوباره برمی‌گردد و حالا همین شایعه را درباره آندره پانادیچ به راه انداخته‌اند. آندره همانی است که به بهانه بیماری پدرش، در نیم‌فصل پرسپولیس را ترک کرد و چند روز بعد از رفتنش شنیدیم که سرمربی تیم ایسترا کرواسی شده. چوک به‌جای همین مربی آمده بود و حالا که رفته، می‌گویند آندره پانادیچ قرار است برگردد.

حتی گفتند ایوانکوویچ شخصا به او پیشنهاد داده. حال آنکه آقای سرمربی بعد از جدایی چوک، برادرش زلاتکو را جایگزین او کرد و با توجه به تمدید قرارداد همه دستیاران برانکو، بعید است که آندره برگردد و یا کادر فنی پرسپولیس تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز