خبرگزاری کار ایران

دولت برای جذب بازیکن و مربی خارجی به باشگاه‌ها کمک کند

فتح الله زاده: استقلال نگذارد فصل بعد دست تیم دیگری به جام برسد/ فدراسیون انتخاب بهتر از کرانچار هم داشت

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۲۳

علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال از کسب عنوان سومی این تیم در لیگ برتر فصل جاری رضایت دارد

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال از کسب عنوان سومی این تیم در لیگ برتر فصل جاری رضایت دارد. او معتقد است ابی پوشان می‌توانند در جام حذفی به مقام قهرمانی برسند

 

* استقلال توانست عنوان سومین لیگ برتر را به دست بیاورد.

بله، استقلال می‌توانست عنوان نایب قهرمانی را نیز کسب کند. استقلال امتیازات زیادی را در ابتدای فصل از دست داد که همین باعث شد از نظر امتیازی عقب بیفتد. یک مقدار حاشیه‌ها این تیم را اذیت کرد اما ما همه می‌دانستیم که هدف دومی جدول بود. در کل باید بگویم شفر کارش بسیار خوب بود و اگر سال آینده هم در استقلال بماند علاوه بر کسب نتایج خوب می‌تواند عنوان قهرمانی را نیز کسب کند.

 

* در این موفقیت استقلال نقش شفر چقدر است؟

درست است که استقلال نتوانست در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کند اما نباید همه تقصیرات را گردن منصوریان انداخت. بهترین بازیکنان استقلال در ابتدای فصل در زمان مربیگری منصوریان در استقلال مصدوم بودند همین امید ابراهیمی که به این خوبی بازی می‌کند آن زمان مصدوم بود. شفر به استقلال آمد تیم را بازسازی کرد و من فکر می‌کنم اگر کمی زودتر می‌آمد نتایج بهتری را هم کسب می‌کرد.

 

* پرسپولیسی ها در مصاحبه‌های خودشان اعلام کردند که فصل آینده با قهرمانی دوباره به دنبال هت تریک کردن هستند.

فکر می‌کنم استقلال نباید اجازه بدهد فصل آینده جام به دست تیم دیگری برسد. چون استقلال سال‌هاست که جام نگرفته و هواداران منتظرند تا این تیم بعد از مدت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

* برای تماشای فینال به خرمشهر می‌روید؟

حضور من شاید باعث ایجاد حاشیه شود اما از همین جا از هواداران استقلال در خوزستان می‌خواهم به ورزشگاه بروند و از تیم حمایت کنند. ان‌شاءالله استقلال با همین روحیه‌ای که در مسابقات لیگ و آسیا حاضر شد در این بازی به میدان برود قهرمانی دور از دسترس نیست.

 

* این روزها بحث تمدید قراداد شفر است. با توجه به گران شدن دلار چه نظری در این باره دارید؟

اگر دلار گران است برای همه مربیان گران است دولت حتما برای باشگاه‌هایی که بازیکن خارجی دارند کمک خواهد کرد. البته من یک اعتقادی دارم و آن هم این است که شفر یک طرف موضوع است و الان گرفتن بازی کن هم مثل گذشته نیست و روزها و ساعات‌ها کار می‌برد تا یک بازیکن جذب یک تیم شود. امیدوارم مسوولان استقلال دیر نجنبند.

 

* قرارداد بازیکنانی چون جپاروف و ابراهیمی نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد.

ما نباید از جپاروف، تیام و امید ابراهیمی نیز غافل شویم ما این روزها فقط شفر را می‌بینیم در حالی که نام این بازیکنانی‌ را که گفتم همگی بزرگ هستند و در یک تیم وزنه محسوب می‌شوند. شما مطمئن باشید تراکتور و سپاهان نیز سال آینده با جذب نفرات خوب مدعی قهرمانی خواهند بود.

 

* شنیده می‌شود برای مدیرعاملی تراکتورسازی با شما مذاکره شده است.

من درباره این موضوع بارها صحبت کردم. من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به جایگاه واقعی خودش برسد. تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و مدیریت این باشگاه برای من افتخار است و حتی زمانی که این تیم به قطر صعود کرد یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز بودم ولی کارهای بنده در تهران است و به همین دلیل نمی‌توانم در شهرستان باشم.

 

* استقلال در آسیا باید به مصاف ذوب‌آهن برود.

بالاخره این بازی حساس است اما من امیدوارم استقلال برنده این بازی شود. قلعه‌نویی عزیز ماست و یک استقلالی اصیل محسوب می‌شود ولی در حال حال شرایط استقلال بهتر است.

 

* کرانچار به عنوان مربی تیم امید انتخاب شد نظرتان چیست؟

مبارک باشد امیدوارم ایشان بتواند در ایران موفق شود اما نظر شخصی من این است که فدراسیون می‌توانست انتخابی بهتر از این نیز داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز