خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های برانکو؛ از جنجال مترجم تا لیگ قهرمانان و نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۴۸

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان تمرین امروز سرخپوشان درباره مسائل مختلفب صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین سرخ پوشان درباره شرایط پرسپولیس گفت: حدودا سه روز استراحت کردیم. خوشحالم که همه بچه ها سرحال هستند و می دانیم که دو بازی بسیار بسیار مهم و سخت در آسیا داریم و می خواهیم با موفقیت در این دیدارها فصل بسیار بسیار خوب خود را به پایان برسانیم. 

او ادامه داد: چیزی که من را شاد می کند انگیزه ای است که در بازیکنان می بینم. یک بار دیگر به آنها بابت بازی خوب خود و قهرمانی تبریک می گویم چون آنها بسیار مهم هستند. به علیپور هم تبریک می گویم که توانست به عنوان آقای گل لیگ برسد. پرسپولیس در تمام بخش ها و فاکتورها بهترین تیم فصل بودند. 

برانکو درباره شناخت خود از تیم الجزیره گفت: این بازی تنها شانسی است که خود را نشان دهند. به همین خاطر می دانم که حریف سرسختی هستند اما از گزینه برنده بودن خود استفاده خواهیم کرد چرا که تیم بسیار بهتری از آنها هستیم اما در نهایت باید قبول کنیم بازی های بین المللی سخت هستند. 

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مهاجمان پرسپولیس و غیبت منشا اظهار داشت: منشا مجبور بود برای تعویض پاسپورتش برود. انتظار داریم علیپور برای بازی با الجزیره آماده شود. نمی‌خواهیم ریسک کنیم و 7 روز وقت داریم و زمان کافی داریم که به شرایط خوب خودش برگردد.

وی در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم نگرانی و ترسی برای فصل آینده ندارم و قویتر از این فصل خواهیم بود. عامل خوش بینی‌ام همین بازیکنان هستند. عملا سه بازیکن جدید داریم. عالیشاه از سربازی برگشته و نوراللهی هم همین طور و همچنین بشار رسن را داریم که در این فصل خیلی در خدمت ما نبود. مهم نیست که این پنجره نقل و انتقالات باز شود یا نه.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از مترجم خود ناراحت هستید، گفت: بله. نباید ناراحت باشم؟ نه از مترجم بلکه از شما خبرنگاران ناراحت هستم که این سوال را مطرح می کنید.

خبرنگاران در واکنش به صحبت های برانکو گفتند که آنها به این دلیل این سوالات را مطرح می کنند که می خواهند شایعات را از منبع اصلی کسب کنند که برانکو در واکنش به این موضوع گفت شما از کدام شایعات صحبت می کنید؟

خبرنگاران در پاسخ به سوال برانکو به تشریح اتفاقات رخ داده در فضای مجازی پرداختند که برانکو در واکنش به صحبت های آنها تصریح کرد: شایعات همیشه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز