خبرگزاری کار ایران

شیرازی: هدایتی پول بیشتری داد و اسپانسر جشن قهرمانی شد/ تبلیغ یکسان برای استقلال و پرسپولیس ایرادی ندارد

کد خبر : ۶۱۷۳۲۰

مدیر شرکت تبلیغات محیطی فوتبال در مورد شرایط قرارداد همکاری با فدراسیون و تیم‌ها صحبت کرد.

علیرضا شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اسپانسری استیل‌آذین ایرانیان در جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: ما پیشنهاد اسپانسری را بین چند شرکت که سابقه همکاری با ما داشتند ارائه دادیم و استیل‌آذین بالاترین پیشنهاد را ارائه داد و این پیشنهاد اختلاف معنا داری هم با نزدیک‌ترین رقیب خود داشت.

وی در مورد اینکه دادن اسپانسری جشن قهرمانی به شرکت حسین هدایتی که پرسپولیسی است شائبه ایجاد می‌کند، گفت: هدایتی ارتباطی به پرسپولیس و فوتبال ندارد و همانطور هم که گفتم ما به چند شرکت پیشنهاد دادیم و بیشترین رقم را این شرکت ارائه داد و طبق آنچه معمول است اسپانسر مراسم شد.

مدیر شرکت تبلیغات محیطی فوتبال با اشاره به شرایط همکاری با فدراسیون گفت: هنوز مشخص نیست این همکاری ادامه پیدا کند یا نه ولی شرایط رضایت بخش نبوده است. مشکلاتی وجود دارد که باعث می‌شود سوددهی مورد نظر وجود نداشته باشد. دعوای فدراسیون فوتبال با صدا و سیما در فصلی که گذشت زیان زیادی به ما زد. از طرفی فدراسیون فوتبال می‌گفت دوربین‌ها را راه نمی‌دهد و از طرفی صدا و سیما تا جایی که ممکن بود تبلیغات محیطی را نمایش نمی‌داد.

وی در ادامه گفت: ما سال قبل در شرایط بدی قرارداد بستیم و شرکت فناپ چند روز مانده به شروع لیگ از قرارداد انصراف داد و ما آمدیم کمک کنیم و عملاً 5 هفته اول را از دست دادیم چرا که فرصت فعالیت نبود. قراردادهای این چنینی نیاز به بازاریابی شش ماهه دارد تا شرکت‌های قوی پای کار بیایند و قرارداد ببندند.

شیرازی در مورد اینکه چرا تبلیغات 3 باشگاه پر طرفدار کشور یکسان است و این خلاف اصل رقابت در تبلیغات است، توضیح داد: در ایران شرایط با دنیا متفاوت است و تیم‌هایی مثل رئال و بارسلونا در قسمت‌های مشخصی از کشورشان طرفدار دارند و تفکیک شده است برای همین تبلیغات هدفمند انجام می‌شود ولی در ایران چنین موضوعی وجود ندارد. ضمن اینکه در بحث رنگی بودن شرکت‌ها ریسک نمی‌کنند چرا که اگر تبلیغات یک تیم را بر عهده بگیرند هواداران تیم مقابل را از دست خواهند داد. مشکلی در این زمینه وجود ندارد و فصل قبل 3 تیمی که زیر نظر ما بودند اول تا سوم جدول شدند و با تیم چهارم اختلاف فاحشی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز