خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عباسی: نفتی‌ها ما را غافلگیر کردند/ قلعه‌نویی باید بماند و تیم را برای قهرمانی ببندد

کد خبر : ۶۱۷۲۴۴

هافبک ذ‌وب‌آهن از پیروزی تیمش برابر نفت تهران و نایب قهرمانی در لیگ برتر صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب‌آهن با نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما برای حفظ جایگاه دوم جدول‌مان نیاز داشتیم حریف را ببریم و 3 امتیاز را بگیریم و خدا را شکر توانستیم نایب قهرمان شویم.

وی افزود: نفت خیلی با انگیزه بازی می‌کرد و ما را غافلگیر کردند. دروازه‌بان جوان آنها چند موقعیت خوب از ما گرفت و فرصت‌های بیشتری برای گل زدن داشتیم که استفاده نکردیم ولی در کل خدا را شکر به هدفمان رسیدیم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد حضورش در ترکیب اصلی و اینکه کمتر فرصت بازی پیدا کرده است عنوان کرد: من در طول فصل در پست‌های مختلفی بازی کردم و دیروز هم به نوعی جای محمدرضا حسینی بازی می‌کردم. یک بازیکن باید در خدمت تیم باشد و سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی چه زمانی و کجا بازی کند و هر کسی در زمین است چه 90 دقیقه بازی کند چه یک دقیقه باید تمام وجودش را در زمین بگذارد.

عباسی در مورد بازی با استقلال در آسیا  گفت: بازی سخت و سرنوشت‌سازی است. ما در نیم فصل دوم قهرمان شدیم و در لیگ هم استقلال را شکست دادیم و امیدوارم بار دیگر بتوانیم این کار را تکرار کرده و به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌ها را پیدا کنیم.

وی با اشاره به تمدید قرارداد قلعه‌نویی عنوان کرد: من در جریان امور باشگاه نیستم ولی شنیده‌ام ایشان برنامه‌اش را هم برای فصل بعد داده است. به نظرم امیرخان باید در تیم بماند و فصل بعد تیم را برای قهرمانی ببندد. ما در طول این چند سال نایب قهرمان نشده‌ایم و این یک رتبه خوب برای ما بود.

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط خودش هم خاطرنشان کرد: من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و دوست دارم بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز