خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: وقت آن رسیده که در فوتبال پا را از آسیا فراتر بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۹۶۰

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا یک تیم ایرانی به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت : امیدوارم در فصل جاری رقابتهای لیگ قهرمانان اسیا یک تیم ایرانی بتواند عنوان قهرمانی را بدست اورد .

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : به جامعه ورزش و به خصوص فوتبال تبریک می‌گویم که این فصل فوتبال با کیفیت خوبی برگزار شد و ما شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال‌مان بودیم. صعود تیم ملی به جام جهانی و صعود تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا که سه تیم به مرحله حذفی صعود کردند، از آن جمله هستند.

 دکتر سلطانی فر راهیابی سه تیم ایرانی  به مرحله دوم لیگ قهرمانان اسیا را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت :وقت آن رسیده که ما در فوتبال پا را از آسیا فراتر بگذاریم. من امیدوارم که یک تیم ایرانی امسال در لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی برسد. پس از سال‌ها حق فوتبال و این مردم است که جام بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد مسائل مالی در حوزه فوتبال گفت: تأمین منابع مالی با استفاده از روش‌های پایدار در دستور کار قرار دارد. در خصوص حق پخش تلویزیونی نیز در حال رسیدن به یک فرمول اجرایی هستیم تا منافع هر دو طرف حفظ شود و بتوانیم با تأمین منابع مشکلات مالی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز